Friet en pizza

Discussie in 'De lounge' gestart door Misha85, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Ik heb de laatste tijd alleen zin in frietjes met een dikke klodder majo
    Of pizza
    Ik dwing me zelf echt om fruit en gezonde dingen te eten
    Maar als m'n schat weer eens heerlijk gekookt heeft zit ik al snel vol en dat is de laatste tijd vaak want word al snel misselijk van de kook en bak luchtjes :(
    Maar bij friet eet ik meer dan voor heen word d'r helemaal gek van
    Ik kan wel elke dag friet eten

2. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Ooohhh ik ben niet zwanger en ben ook dol op friet en frikandellen speciaal. Hmmm nu weer zin in friet....
    Bedankt he! :D

3. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Zwanger? :D

4. Delta

Delta Niet meer actief

Haha ik ook! Mijn lievelingseten is friet speciaal óf sushi haha.
    Maar ik eet weinig friet..

5. tuc

tuc Niet meer actief

Haha ja die periode heb ik ook wel gehad..toch maar niet aan toegegeven;) maar kon ook slecht tegen warm eten..maaltijdsalades met pasta en rijst gingen wel goed.

6. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Heel herkenbaar!! Het gaat als je verder bent in je zwangerschap uiteindelijk wel wat beter hoor maar helemaal over gaat het niet hahaha

Ik lees hier wel eens verhalen dat er dames zijn die ineens heel veel trek hebben in gezonde dingen en oh wat zou ik dat graag hebben;):)

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Herkenbaar.. toen ik zwanger was (en het nog niet wist) wilde ik alleen maar friet, in een puntzak, met dikke klodders mayo eten:D

Normaal ben ik geen friet eter, dus ik wist dat er iets niet klopte... resulaat een boef dat zn oren vandaag in bed heeft laten liggen! Be prepared:p

8. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Dat heb ik ook een tijdje gehad tijdens mijn tweede zwangerschap. Ik had alleen maar zin in caloriën! Het duurde maar een paar weken bij mij. Elke dag friet is wat veel van goede, maar een keer extr kan geen kwaad toch!

9. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Zo en nu heb ik honger, en trek in McDonalds.. Gelukkig komt het met bakken uit de hemel en heb ik geen zin om dr naar toe te lopen.

Mijn man is trouwens bij mijn eerste zwangerschap wel eens 5km gaan fietsen naar de dichtsbijzijnde Mac omdat ik trek had in kipnuggets..

10. Metire

Metire Niet meer actief

had ik ook tijdens mn zwangerschap, en helaas was er een snackbar dicht bij huis dus mn vriend is suuupervaak 's avonds nog patat, frikandellen en kroketten voor me gaan halen :p totdat ik zo ontzettend misselijk werd dat ik helemaal niks meer binnen kon houden en toen kon ik de rest vd zwangerschap geen vettigheid meer ruiken :D

nu ben ik ongv. een jaar vegetariër en eet ik geen vettigheid meer, en mis het ook niet echt. heeeel soms heb ik nog zin in kipnuggets ofzo, maar ik zal het hoogstwaarschijnlijk *nooit* meer eten

*zeg nooit nooit :p*

11. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Oh sushi ik mag t nu niet hebben maar zou er een moord voor doen nu
    En dan zeker de pittige salade met rauwe zalm en inktvis jummieeee

Het nadeel is ik woon pal naast de friet tent en dat is zo makkelijk hahaha

12. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    En mc D de chicken sensation of de grote wraps met een grote milkshake aardbei ooooooh lekkerrrrr

13. Delta

Delta Niet meer actief

Ah, die sushi komt wel weer. Ik moest ook 9 maanden lang zonder leven, nou was dat geen ramp voor me, had er tijdens mijn zwangerschap geen zin in. Ook niet echt in friet. Ben dan ook tot 20 weken kots misselijk geweest en op soepstengels geleefd enzo.

14. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

oooooh nou heb ik ook zin in frietjes!! En ik eet erwtjes met aardappels en kip;)

Het liefst zou ik nu vl bellen dat ie ff langs de friettent gaat als ie naar huis komt :)

15. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Oehhh friet niet, maar pizza wel!!!

Ik heb op en af nauwelijks zin een een fatsoenlijke maaltijd, het smaakt gewoon niet. :(

Liefs,

16. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nou hier is het gelukkig frietdag! Voordeel krijg van sauzen last dus eet droge frietjes en dat vind ik momenteel heel lekker terwijl ik een sausmonster was haha.

17. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Jaa ik heb het ook heel erg met friet. :D. Ondanks dat wij ook vlakbij een frietkraam wonen, beperk ik het zelf en probeer ik vaak gewoon warm te eten. Maar ben 9 vd 10 keer wel blij als het weer frietdag is haha :)
    Vanavond eet ik toevallig wel Pizza.

18. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik heb net een pizza besteld :) haha!

19. MamaMe

MamaMe Niet meer actief

Ooh ja dat had ik de eerste weken ook! Ik kon zowel tussen de middag én als avondeten wel pizza eten. Heb het ook meer gehad dan anders in die periode, soms was het gewoon echt niet te weerstaan! :D

20. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ik herken het ook goed. Kon soms elke dag wel wat patatjes bakken en dan met een dikke klodder mc saus mmmmmm. En op het laatst ging er ook elke nacht (ja je leest het goed nacht want slaap bleef weg), een zak chips erin.

Thank God, vlogen de kilo's er niet aan, viel gelukkig mee :p Dus ik zou zeggen, lekker aan toegeven.:cool:

Deel Deze Pagina