Frieten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door steenbokje, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Wow super netjes toch! Spannend hoor binnenkort heb jij je kindje al :)

2. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh heerlijk, ben gelukkig niet de enige! Maar ik heb ook trek in een hoop andere dingen hoor snoep chips, ik groei dicht deze keer. AAHHHH

3. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Haha ik groei dicht! Allemaal frieten monsters!

4. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Whahaha prachtig :p jaaa koude kroket of frikandel vind ik lekkerder, hihi.... En patat is wel lekker, maar ben beetje zat van mayo, doe mij maar pindasaus met patat (meeeeegaveel pindasaus, ben echt pindasausmonster)

5. Stephanie87

Stephanie87 Niet meer actief

In het begin ook heel erg gehad!!!
    Hoe vetter hoe beter:)
    Nu echt heel stuk minder!!

6. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hou eens op jullie..Wij eten vandaag lam (gatver) en aardappels en brocolli en wortels..:( Eergisteren wel KFC op maar was ook niet te eten opeens :/

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Ooh Iewl alleen die aardappels lust ik maar de hele zwangerschap ligt me dat al te Zwaar op de maag en ook een nee dankje voor mij haha

Nee sorry meid ik moet toch echt zeggen dat ik vanavond een patatje kroket of bitterballen en een bamischijf doe ( dus niet kroket EN bitterballen haha dat is me wat te veel :p )

8. tinusjeikke

tinusjeikke Actief lid

1 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden, ik krijg er al helemaal trek van.
    Maar ik heb al m'n eten voor vanavond klaar staan, dus frieten gaat m niet worden.
    ga manlief wel lief aankijken als hij weer thuis is of we lekker frietjes zullen eten.

Voor iedereen eet smakelijk vanavond!

9. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    De aardappels zijn nog met schil ook..Ik ben meestal neit moeilijk met eten maar ik vind lam een vieze nasmaak hebben, wortels vind ik dan wel oke, aardappel met schil is vreemd en brocolli..Tjaa..Ook echt de nasmaak.
    Maar ik kan er moeilijk wat van zeggen want het is traditie om dit op zondagen te eten hier :( Nooit wat anders, misschien dat ik een salade voor mezelf kan maken ofzo..

10. cbertens

cbertens Actief lid

10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Ooooh lekker, ik weet wat ik morgenavond ga eten FRIETJES met satesaus en mayo. Eigenlijk eet ik dan eerder satesaus, mayo en een beetje frietjes ;)

Vanavond eten we nog gezonde woknoodels met heel veel groente en een lekker woksausje.

11. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Oh jammer joh !ik heb nog nooit lam gehad ! Wil ik ook niet :p Kun je het niet op zwanger zijn gooien Ofzo dat je dat vandaag gewoon echt even niet kunt eten omdat je misselijk het Ofzo haha

12. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, maar als ik zeg dat ik misselijk ben wordt dat op een wee gegooid en zit ik met het avondeten in een auto richting 't ziekenhuis :p Lam..Het is heeeel mals, je proeft echt het jonge diertje :( Misschien is dat maar mijn gevoel, maar alleen dat vind ik al een verschrikking..Arm lammetje

13. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Haha germ! Moet er niet aan denken. Doe mij maar een lekker patatje Mayo hmmmmmmmm

14. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik begin ook steeds vaker trek te krijgen in friet en kroketten, terwijl ik er normaal niet erg van hou. Friet helemaal niet zelfs. Toch kun je me nu wakker maken voor een raspatatje speciaal. En ei, ben ik ook gek op. Gelukkig gaan we vanavond lekker chinezen, das ook zoiets :p

15. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh ja, raspatat. Hier ook al niet te krijgen. Dat mis ik zo :( Wat ik nu soms doe is de patat langer in de frituur plaatsen :p Niet dat ze zwart worden, maar wat krokanter :)

16. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Ik heb heel de week een broodje frikandel op inclusief een patatje :p
    Heeeerlijk!

Mac Donalds kan ik ook iedere dag eten :p

17. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Aaah bah dat is precies waarom ik het niet durf te proeven !!
    Gek genoeg eet ik op de 1 of andere manier alleen maar varken kip en en rund maar ik eet geen kalkoen of konijn of hert of eend etcetera geen idee waarom niet lijkt me gewoon raar om te eten :p

18. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Eend is heerlijk (vind ik :p) kalkoen wat droogjes..Maar lam..nee. Arm beestje.

En nu ga ik niet meer in dit topic kijken anders loop ik hoogstpersoonlijk naar de fish & chips shop en die is anderhalf uur van ons vandaan.

19. Ik ben ook gek op patat, maar dan wel die van die frituur met die lekkere mayonaise uit zo'n pompfles... Dat smaakt toch anders dan de mayonaise die je in de supermarkt koopt, vind ik :p

Maar ik hou me in... Mag niet teveel friet van die nare man van mij :( Anders gaat ie mopperen

20. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Raspatat is ook te koop in de supermarkt he?
    Weet dat ze hem bij de c1000, jumbo en AH in ieder geval hebben. Erg lekker!!

Deel Deze Pagina