Frieten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door steenbokje, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Weet jij of ze dat doen bezorgen naar Engeland?:D

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ga maar braaf aan de sla vanavond *boehoe*

Ik hoor die boze gele M hier al roepen!!

3. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Hihi mijn man mopperde eerst ook. Heb m plechtig beloofd dat ik na de bevalling ga lijnen. Nu mag ik vaker friet hihi. Ohja dames.. Wij rijden zometeen naar de frituur hmmmmmm
    Smakelijk allemaal!!

4. Mijn man moppert er vooral over omdat hij bang is dat de baby niet voldoende voedingsstoffen krijgt.

Maar waarom krijgen we dan trek in patat en niet in de gezonde dingen?? :(

5. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Pappamuis is dol op friet en frikandellen en zo. Meestal ben ik degene die een bezoekje aan de snackbar afhoud omdat ik normaal gesproken helemaal niet van frituur hou. Ik zie het niet snel gebeuren dat ie gaat mopperen nu ik regelmatig naar de frituur wil. Hij roept nu regelmatig "Als de baby friet nodig heeft gaan we friet eten" en dingen als "Daar moet je niet tegenin gaan, je lichaam zal het nodig hebben". Op zich best handig ^^

6. Geef mij ook zo'n man :p

7. Even een correctie: manlief is nu onderweg naar de frietboer :D Hoop alleen dat ie de mayo niet vergeet :$

8. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier net patat en hamburger gehad!!!:) was heerlijk!!!!!! :D

Vriendlief kijkt me wel veelzeggend aan, maar hij zegt nog niets... Komt vast nog wel...... :p

9. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Heeft het gesmaakt dames ??

Ik heb heerlijk genoten van mijn bamibal kroket en patatjes !!

10. Derbi

Derbi Niet meer actief

:D Hier ook net de patat en frikandellen op! Man vindt er niet veel aan dus probeer me in te houden. En ik eet daarnaast best veel fruit dus ik vind dat het mag!

11. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Hmm de friet, Gehaktbal en kroketje waren heerlijk!!! Fijn om te horen dat het jullie ook gesmaakt heeft. Haha mamamuis; die pappamuis van jou moet je niet meer laten gaan! Hmm ik kan weer even vooruit voor 1 a 2 dagen :)

12. Weeeehhh :( De frietboer heeft tegen mijn man gezegd dat je helemaal nog niet zo vroeg in je zwamgerschap last kan hebben van snack-behoeftes :( Stommerd!! :(

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Is die frietboer een vrouw?

Zo nee dan heeft die man geen verstand van zwangere vrouwen:D:D

14. Nee, maar zijn vrouw was het met hem eens en zei tegen mijn man dat ik misbruik maakte van de situatie :x

Ik was er niet bij dus ik kon me niet verweren... :(

15. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh wat een onzin zeg :p Patat en dat soort gedoe was JUIST het enige wat ik op kon eten aan het begin zonder te kotsen :p

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier idem hoe vetter hoe beter ik het binnen hiel haha

17. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Hier vooral trek in mcdonalds, zou wel elke dag een lekkere mcchicken met frietjes op kunnen. Maar mijn vriend loopt steeds te zeuren dat teveel niet goed is voor de baby. Dus zit nu maar braaf aan mijn tomatensoepje haha.

18. schorpioentje80

22 apr 2010
    50
    0
    0
    fulltime moeder
    Drenthe
    Heerlijk ongezonde snacken.
    Idd zefs na een gezonde maaltijd stuur ik mn man s,avonds wel eens naar de mc voor en big mac menu zo slecht maar zo lekker

19. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Morgen..Als ik niet in het ziekenhuis moet blijven..Gaan wij dus direct naar een snackbar. Dankzij jullie.

20. Dat 's avonds wegsturen dat doe ik trouwens (nog) niet...

Deel Deze Pagina