Er is hier sinds kort een reclame waarin ze het hebben over onvoorwaardelijke liefde voor je kind. En..Nu komt het..Ze zeggen in die reclame doodleuk dat je je kind ALLES moet kopen wat ze maar willen (paarden, auto's, fietsen en later een huis) En dan op het eind..."Als je dit niet voor ze koopt, nou ja, dan hou je gewoonweg niet genoeg van ze" Leuk dit. Moest het even kwijt, sorry
Nog nooit gezien of gehoord... En dat slaat natuurlijk werkelijk nergens op! Een kind mag ook leren dat het niet zomaar alles in de schoot geworpen krijgt. Dat lijkt me een verkeerde basis voor later, daar doe je ze juist tekort mee.
Zara75 Wahahahahoehoehoe HELEMAAL mee EENS !!!! Joh wij krijgen ons geld ook zomaar vanuit het niets op onze bankrekening toch??? Waarom zouden de kinderen dan nog naar school moeten??? Laat ze dan ook lekker dom blijven, als ze toch alles maar krijgen dan hoeven ze er later vast ook niet voor te werken..... Lig dubbel hier, wát een onzinreclame !!
Welke reclame is dat dan? Hij komt mij niet bekend voor nl. Maar idd..... het is niet goed voor je kinderen... dan krijgen ze later een heeeeeel harde leerschool in de wereld die bedrijfsleven heet. En het is idd ook niet zo fijn voor je portemonnee
Grappig iedereen hier is verontwaardig maar voor de meeste kids is dit realiteit... Dat zijn strontverwende pestkotertjes.. verder kan ik me niet druk maken om reclames zijn wel ergere dingen in de wereld..
Lijkt wel een wanhopige poging van een bedrijf dat last heeft van de crisis hihi Maar ik snap dat het niet leuk is, zeker als je wat minder te besteden hebt en je je kinderen graag wat meer zou willen geven (en daarmee bedoel ik geen paard, auto of huis ) Paar jaar geleden was er zo'n koekjesreclame en aan het einde kwam: Alleen verkrijgbaar bij de betere moeder. Dat schoot ook bij velen in het verkeerde keelgat. Volgens mij hebben ze toen die zin veranderd.
+1 Ik ken de reclame ook niet.. Maar dat is idd het eerste wat er in mij opkwam .. dat het vast sarcastisch bedoeld zou zijn...kan mij niet voorstellen dat ze zoiets adverteren...
Ik ken de reclame niet, ben wel heel benieuwd! Ben toch in de verkeerde tijd geboren merk ik . Ik kreeg veel van mijn ouders, maar echt niet alles wat ik wilde! En dat is maar goed ook!
Reclame in Engeland, vandaar, het gaat over een lening afsluiten voor jezelf later als je kind de deur uit is zodat je hem toch alles kan geven en later toch in een mooi huis mag wonen, zoiets. ik vond die hele "dan hou je gewoonweg niet genoeg van ze" een beetje ontoepasselijk. Ik ben niet van plan om een paard, auto of huis te kopen voor mijn kind.