frietketel schoonmaken

Discussie in 'De lounge' gestart door mobius, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    Ik moet geloof ik ook maar s aan de dasty.
    Kijk wel uit trouwens met die tip van water en vaatwastablet of arwasmiddel er in en dan aanzetten, want bij ons kwam het toen ie heet werd ineens omhoog en stroomde het over. Erg link met al dat elektrisch.
     
  2. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hmmm Sann, dat gebeurde bij mij dus ook. En wij hebben een opvangbakje voor het vocht onder de pan, is errug verstandig om die niet alvast in de vaatwasser te leggen en de vaatwasser aan te zetten...
    Want dan kan het vocht nergens heen... en als je er water met een tabletje in hebt zitten.. dan is er veel vocht


    door heel de keuken dus!
     
  3. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Een frietketel?
    Bedoel je een fluitketel of een frietpan? :)
     
  4. mobius

    mobius Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    hahaha...ja wij belgen hebben wel een hele andere woordenschat soms he. Vind het best wel grappig soms...die verschillen :D
    In Belgie is het dus gewoon een frietketel of zelfs gewoon fritketel :D

    Die tip met die vaatwastablet ga ik toch maar niet uitproberen hoor. Klinkt me best gevaarlijk en ik ben al zo'n schijterd met zo'n dingen :(

    En een vaatwasser heb ik niet dus dat hoef ik niet te proberen :D

    Maar euh...CreaLinda...kocht jij elk jaar een nieuwe? :confused: Is ook een oplossing natuurlijk. Maar goed dat je dan nu die Magiclean hebt ;)

    Hoe vaak je de olie moet verversen weet ik niet maar dat zie je wel als de olie of het vet vuil is. Wij doen het best wel vaak eigenlijk. Vooral als je veel kroketjes moet bakken komt er best wel veel vuil in.
     
  5. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Nee hoor, niet alleen Belgisch, ook Limburgs...
    Maar goed, BELG=Ben Eerst Limburger Geweest! 8)
     

Deel Deze Pagina