Oud & Nieuw in het buitenland ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Elfje Arwin, 18 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfje Arwin

    Elfje Arwin Actief lid

    9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Ik weet het niemand denkt al aan oud & nieuw, maar we willen dit het liefst in het buitenland vieren. ( met 4 - 6 pers )

    Ergens waar het gezellig is en wat ook nog betaalbaar is, heeft iemand suggesties ?

    Ik zat zelf aan Brussel of Berlijn te denken, maar ik kan nergens vinden of daar wel wat te doen is met oud & nieuw
     
  2. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Stockholm! Echt super leuke stad!
    Daar zitten wij bijna elka jaar met oude en nieuw!
     
  3. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    zeker geen steden kiezen waar veel engelsen zitten, en ook zeker geen engelse stad kiezen!
    Wij vierden oudjaar altijd in het caribische gebied, maar dat gaat dit jaar niet lukken.
     
  4. Niet meer actief

    verona in italie

    schitterend
     
  5. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Wij hebben het vorig jaar in New York gevierd! Aanrader, net als Istanbul trouwens (vlieg je tegenwoordig voor nop heen)
     
  6. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    Zou in ieder geval niet naar Ierland. Daar is vuurwerk verboden en blijft de nachtelijk hemel dus erg leeg. Niks aan.
     
  7. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    In Kathmandu (Nepal) is oud en nieuw ook niet zo leuk.
    Om 22uur moet iedereen binnen zijn, en ook vuurwerk is verboden.
     
  8. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    mijn broer is met de jaarwisseling in parijs geweest en mijn ex heeft dat ook eens gedaan en die waren daar erg erg enthousiast over!
     
  9. Pris

    Pris Fanatiek lid

    Twee jaar geleden Oud en Nieuw in New York gevierd, aan te raden als je er de tijd voor over hebt om op tijd op Time Square te gaan staan en er iets van meekrijgt.
    Als je te laat bent is er niets meer aan (wij waren op tijd! :D en hebben gewoon de optredens kunnen volgen en een top avond gehad.) Mensen staan tot aan Central Park maar krijgen er niets van mee. New York zelf is al een hele ervaring en heb t heel bijzonder gevonden om daar New Year's eve te vieren.

    Afgelopen jaar in Berlijn Oud en Nieuw gevierd dit was een groot feest en heel anders dan NY!
    Goed te doen met de auto en een super stad!

    Dit jaar zouden we naar Londen gaan, maar zie dat toch niet zitten met een Ukkie die dan een paar maanden oud is. Misschien volgend jaar!
     
  10. jetteke

    jetteke Bekend lid

    21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Wij zijn dan vaak in Oostenrijk. Het vuurwerk in de dorpen is prachtig. De knallen weergalmen ook nog eens van alle kanten en er wordt vaak ook op de bergen vuurwerk ontstoken...
     
  11. Ranjeewha18

    Ranjeewha18 Niet meer actief

    in het vliegtuig..! heel raar om naar beneden te kijken in plaats van naar boven ;)
     
  12. mariekebalm

    mariekebalm Fanatiek lid

    31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
  13. Oek oek

    Oek oek Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Ik heb oud en nieuw ook 2 keer in het buitenland gevierd. Mijn enige eis was dat het betaalbaar moest zijn, waardoor we in Turkije zijn beland beide keren. De reis was daardoor incl een 5 gangen oud-en nieuw diner. (kerst ook). Was opzich wel leuk om in het buitenland te zijn,maar miste daar wel het vuurwerk. :(
     
  14. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik kan het me wel voorstellen dat je NU aan vuurwerk en oud&nieuw denkt... Nederland is niet echt zomers!
     
  15. Lisette28

    Lisette28 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.439
    0
    0
    Delft
    iig niet naar Venetie, daar zat ik 2 jaar geleden "vast" bij O&N. Alle feesten zijn besloten daar, en geen vuurwerk
     
  16. Elfje Arwin

    Elfje Arwin Actief lid

    9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Bedankt voor de tips meiden...
    We zijn er nog niet uit, maar ik laat het jullie weten ! ;)
     
  17. mommy to be

    mommy to be Bekend lid

    4 dec 2006
    549
    0
    0
    hoi hoi
    t is een beetje duur en wat er precies te doen is weet ik niet maar:BANGKOK.
    daar gaan wij t waarschijnlijk vieren ligt er aan hoe laat we terug vliegen. dus als iemand iets weet over oud en nieuw daar laat t gerust weten
    kuzz
     
  18. mommy to be

    mommy to be Bekend lid

    4 dec 2006
    549
    0
    0
    sorry keek nog ff terug naar je bericht en t moest betaalbaar zijn, niet goed gelezen dus sorry
     
  19. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Wij gaan oud en nieuw in de Ardennen vieren. We hebben een huisje gehuurd. Lekker bij de open haard in de sneeuw.
     
  20. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Waar ik in Spanje heb gewoond vond ik oud en nieuw minder leuk. Wel de tradities er om heen, rood ondergoed brengt geluk, veel mensen dragen dat om geluk in het nieuwe jaar te krijgen. Ook eten ze als de klok 12 slaat een druif op iedere slag van de klok, ook dat brengt geluk! Verder vond ik oud en nieuw daar wat saai, maar misschien is dat in de grote steden wel heel anders!
     

Deel Deze Pagina