daarom hebben wij de onze weggekieperd, we halen wel bij de snackbar als we trek hebben die enkele keer, scheelt ook nog eens een boel kilo's overgewicht. anders zet je m vaak toch ff aan.
Zitten wel weer wat nieuwe tips bij! Hoe doe je dat met zo'n vaatwassertablet? Ik kan de temperatuur niet instellen op 100 graden. Geloof pas vanaf 160 graden? Ben zo bang dat het een grote bende wordt haha.
Ik vraag me ook wel af hoe je dat doet met een vaatwastablet. Die kende ik nog niet. Misschien wel de moeite van het proberen waard. Water erin (hoeveel?) En een waatwastablet en dan aanzetten? (Hoe lang? en op welke temperatuur?)
Dat was nu alleen niet het geval. Misschien komt het omdat we vloeirbaar vet hebben deze keer in plaats van olie. Volgende keer laten we het zwarte dopje aan de achterkant maar even weg, dan kan de druk misschien beter weg.
Met een vaatwastablet, dan doe ik er water in, tot het streepje van Min/Max en dan 1 tablet erin (Dreft) en dan zet ik hem inderdaad ook aan...en dan gaat hij vanzelf bruisen.... Maar in de hoekjes blijft het steeds zitten(ben een pietje precies wat dat betreft) En inderdaad ik heb er ook al aan zitten denken om hem weg te doen, maar ja manlief die wil na een nachtdienst nog wel is lekkere trek hebben in iets hartigs die werkt van 18.00 tot 06.00 en heeft niet altijd tijd om normaal te eten als hij aan het werk is... Anders was hij hier ook wel weg geweest
ik gooi m leeg, was m af en daarna met een schuursponsje met amoniak nog ff afboenen daarna spoelen drogen en klaar