Iemand verstand van dromen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Momfulness, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi,

ik heb vannacht een vreemde droom gehad. Ik was alleen en droomde dat ik half wakker lag. De deur van mijn slaapkamer ging open en er kwam iemand binnen, ik hoorde voetstappen. Hij, want ik hoorde een zware adem, kwam op het bed zitten en boog zich over mij heen. Ik deed net alsof ik sliep, maar was doodsbang. Ik wilde daarna het licht aanknippen maar ik kon het niet vinden, daarna liep ik naar de slaapkamerdeur maar het lukte ook weer allemaal niet.

Ik werd uiteindelijk wakker en heb volgens mij het licht aan gedaan, daarna ben ik weer verder gaan slapen.

Vanmorgen had ik enorme koppijn dus ik denk dat ik niet meer heel vast geslapen heb. Ik hoorde ook mijn zoon nog een keer een ondefinieerbaar geluid maken. Het was heel raar, dus denk dat ik ook dat weer gedroomd heb.

Ik ben zwanger, dus het zal daarmee te maken hebben, maar wat kan dit betekenen?

We zijn sinds 2 maanden verhuisd en ik heb het gevoel dat ik hier juist meer op mijn gemak ben dan in ons vorige huis dus daar zal het niet mee te maken hebben.

Bedankt alvast!

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Luna1, was je angstig in je droom? Het gevoel druk op je keel f borst te hebben?

3. Momfulness

@Deelight, niet echt een druk op de borst. Ik ademde heel snel en werd bezweet wakker. Maar het vervelende aan alles vind ik dat ik tussen slapen en wakker zijn in zat, dus voor mijn gevoel was het alsof ik de hele tijd wakker was snap je?

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
  5. Momfulness

dat is precies wat ik ervaarde. Ik heb het verder eigenlijk nooit, dus ik denk dat het eenmalig was.

Wel jammer dat ik niet durf te gaan slapen nu haha. Het was me allemaal iets te realistisch.

Bedankt!!

Deel Deze Pagina