Friezin (63) bevalt van dochter

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door GermavM, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daydreamy

    Daydreamy Fanatiek lid

    7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Volgens mij is het ook niet toegestaan in Nederland, ze heeft dit toch in Italie laten doen? of heb ik dat verkeerd begrepen?
     
  2. MHMW

    MHMW Niet meer actief

    Klopt, maar hier in Nederland zijn ze zo krom als wat. Het is wel verboden, maar ze mag hier wel bevallen en krijgt wel kraamhulp etc. Nee, dat dan ook niet he ! Ik bedoelde meer in de zin van, knoop erin baarmoeder eruit. Op die manier verboden.
     
  3. mariekebr1

    mariekebr1 Fanatiek lid

    8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    dan ben ik ook een egoist want IK hoop ook nog heel lang van mijn zoon te genieten. en er zijn zat mensen die heel erg slecht met hun gezondheid omgaan door te roken, vreten, drugs te gebruiken en dus ook hun leven op het spel zetten en vroeg hun kinderen alleen achter kunnen laten en daarnaast dus ook nog eens een slecht voorbeeld zijn.
     
  4. Daydreamy

    Daydreamy Fanatiek lid

    7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Daar heb je een punt! ;)
     
  5. mariekebr1

    mariekebr1 Fanatiek lid

    8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    als je 63 bent en er zelfs voor naar italie wilt reizen om nog een kind te krijgen, doe je dat niet zonder daar goed over na te hebben gedacht. Er wordt nu geinsinueerd dat ze dom is om er alleen aan te beginnen terwijl je haar overwegingen en wat ze geregeld heeft verder helemaal niet weet.
    En nogmaals ik vind het ook oud, maar ik vind de opmerkingen die hier gemaakt worden erg kort door de bocht en kwetsend.
    En ik weet toevallig ook hoe het is om jong een ouder te verliezen, maar ik waar ik me dus ook heel erg van bewust ben, is dat je op elke leeftijd dood kunt gaan. De kans is op die leeftijd alleen groter, maar er zijn nog meer oorzaken van een vroege dood.
     
  6. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.024
    414
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Bizar, walgelijk en egoistisch van dat mens. Ik heb er geen woorden voor.
     
  7. mariekebr1

    mariekebr1 Fanatiek lid

    8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ja laten we bij alle vrouwen boven de 50 de baarmoeder eruit laten halen, want stel dat die gekke wijven nog last van rammelende eierstokken krijgen. EN laten we dan mannen boven de 50 maar castreren.
    :$:D
     
  8. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    echt schandalig!! sorry hoor.
    ze zal er zeker goed over nagedacht hebben en heel erg veel liefde aan kunnen geven en ook de aandacht, want ja ze werkt toch niet meer. maar kom op! 63 jaar

    "he gezellig, ben je lekker met je oma op stap? nee, dit is mn moeder..."
     
  9. Sjors82

    Sjors82 Niet meer actief

    Ik vind het ook niet kunnen maar gelukkig is het kindje gezond, dat is echt al een wonder op zich.
     
  10. tulip

    tulip Niet meer actief

    ik vind het vreselijk egoistisch en wat mij betreft is ze ook echt niet wijs hoor. Daar staat dat kind straks zonder ouders, broers/ zussen op de belangrijkste momenten van dr leven. (trouwen, samenwonen e.d.) Nee, ik heb hier geen goed woord voor over.
     
  11. Yupgup

    Yupgup Fanatiek lid

    18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ze had zo'n grote kinderwens dat ze dit nu heeft gedaan. Nou, ik wil ook wel eens wat en heb ook wel eens dingen gewild. Maar je kunt de tijd niet terugdraaien en wat wel of niet is gebeurd moet je een plekje geven. Dan ben je toch niet zo'n ongelofelijke egoist dat je je zin doordrijft ten koste van weerloze anderen? Hoezo, ze heeft er goed over nagedacht! In therapie moet ze!

    Laten we voor haar dochter vooral hopen dat de vriezin de gemiddelde leeftijd van 80 haalt en de vrouw niet al te snel lichamelijk aftakelt. Ook leuk voor dat meisje, vanaf je 10e in de verzorging. Maar de kans zit erin dat onze mama geen 80 wordt en er straks een 2, 5 of 10-jarig meisje wees is. Geweldig. Ik ben blij dat de doktoren in Nederland een stuk verantwoordelijker zijn.
     
  12. brabbel1988

    brabbel1988 VIP lid

    8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Egoist zeg, BAH. :x
    Had ze 30 jaar geleden moeten nadenken of ze kinderen wou.
    Zo nee, kans voorbij, pech gehad.

    Geen goed woord voor over.
    Dat dit kan zeg!!
     
  13. mamamadelon

    mamamadelon Fanatiek lid

    13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    het lijkt me zo`n geschift oud kattenvrouwtje in zo`n oud huisje die allemaal stomme prullen spaart.
    begrijpen jullie dan wat ik bedoel?;)

    naar mijn mening is ze niet helemaal 100.
     
  14. tulip

    tulip Niet meer actief

    ik begrijp wat je bedoelt.;)
     
  15. draga

    draga Fanatiek lid

    4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ik vind het ook te oud. Maar denk wel dat ze er over nagedacht heeft. Als je jong kinderen krijgt heb je ook geen garantie dat je je kinderen ziet opgroeien. Mijn man was zijn ouders ook kwijt op zijn 24e. Ik vind het wel goed dat het in Nederland niet kan. Maar om nou het kind weg te halen bij de moeder vind ik te ver gaan.
    Maar dit had ze ook 20 of 30 jaar geleden kunnen doen.
    Ja en het dubbel het lukt haar op haar 63e en mij niet en ik ben 33. Dat is wel wrang maar hoop dat ze zo lang mogelijk van elkaar kunnen genieten.
     
  16. NooNoo

    NooNoo VIP lid

    18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik bedoelde met mijn opmerking dat zij het vooral hoopt dat ze wat mij betreft daarbij het belang van het kindje uit het oog is verloren. Kwam misschien niet helemaal over.

    En tja, zo kan je alles wel gaan bagatelliseren...

    Het feit dat mensen nadenken over een beslissing, wil nog niet zeggen dat die beslissing per definitie goed is.
    Wil ook niet zeggen dat wij hier persé gelijk hebben met z'n allen, maar het feit dat het niet eens mág in Nederland en dat de natuur de overgang heeft uitgevonden, zegt wat mij betreft genoeg.
     
  17. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.
     
  18. NooNoo

    NooNoo VIP lid

    18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Daarbij gaf ze zelf in een interview al aan dat ze met alles haar leeftijd in het achterhoofd had. Als ze naar de kleuterschool gaat dan, als ze naar de middelbare school gaat dan...
    Ze wéét dus dat haar leeftijd een punt is, maar dan tóch doorzetten. Dan ben je wat mij betreft gewoon egoïstisch bezig en steek je je hoofd in het zand door te zeggen dat niemand weet hoe oud ie wordt.
     
  19. Pluis81

    Pluis81 VIP lid

    16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik vind het gewoon smerig..bah!
    Een 63 jarige vrouw met een zwangere buik,dat is toch om te kotsen?
     
  20. Vagans

    Vagans VIP lid

    13 aug 2010
    8.491
    0
    0
    Zwijndrecht
    dom egoistisch wijf, daar zit echt een steekje los hoor!

    Leuk als je klasgenootjes vragen of je oma je van school komt halen... zon kind moet haar moeder ook de rest van dr leven verdedigen!

    bah!
     

Deel Deze Pagina