Friezin (63) bevalt van dochter

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door GermavM, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn moeder is 60, dus 20 jaar jonger dan mijn vader.
     
  2. Kimi1

    Kimi1 Fanatiek lid

    17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    ok:)..
     
  3. mroos

    mroos Niet meer actief

    Dat ben ik het niet met je eens. Met bepaalde dingen zijn wij ver van de natuur afgedwaald maar dat vind ik geen excuus om niet te kijken naar hoe de natuur over het algemeen dingen regelt.
    Met het getal 13 probeerde ik ongeveer de leeftijd aan te geven van iemand die voor het eerst ongesteld wordt, soms worden meisjes dat al eerder, maar het was meer als voorbeeld.

    Daarnaast vind ik het niet allemaal prima hoe de natuur het regelt(heb ik nergens gezegd?), maar ik denk wel dat het heel duidelijk aangeeft dat er blijkbaar een bepaalde leeftijdscategorie is waarin een mens kinderen kan krijgen, wanneer je té jong of té oud bent is dit blijkbaar niet meer te bedoeling.
     
  4. glimworm

    glimworm Niet meer actief

    ik denk het eerder andersom
    Ze mag dan nu op tv wel zo pienter en bijdenhand overkomen.
    en wie weet wordt ze wel over de honderd, maar wie gaat er voor oma zorgen wanneer zij (grote kans op) de nodige ouderdomskwaaltjes krijgt, dochter Meaghan? Daar gaat je onbezorgde jeugd, kun je lekker 24/7 voor je bejaarde moeder gaan zwoegen ;)
     
  5. Alita

    Alita Niet meer actief


    pff ja idd...maar ze is niet egoïsitisch hoor;)
     
  6. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Oma en haar kleindochter zeg ik eerder :)
     
  7. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Mocht er iets met jullie gebeuren (laten we het niet hopen) waardoor jullie afhankelijk zouden zijn van iemand anders, wie gaat er voor jullie zorgen? Jullie kindjes? Vast niet toch?

    Is het dan zo vreemd om te bedenken dat deze mevrouw hier vast en zeker over nagedacht heeft en de nodige maatregelen heeft getroffen? of is het gewoon leuker en makkelijker om te roepen dat het een egoistische feeks is die haar dochter graag ziet zwoegen.
    Ik ga er even vanuit dat jullie haar niet persoonlijk kennen dus wie weet wat ze allemaal op papier heeft staan.

    Ik geeft toe dat 63 wel een behoorlijke leeftijd is, zou het zelf iig nooit kunnen maar dan puur om de punten die Bammetjebam idd aangeeft.
     
  8. Senais

    Senais Fanatiek lid

    27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Bij sommige reacties hier is MIJN reactie echt dit --> :$

    Zo hard, wow! Vooral die waarin gezegd wordt dat mannen boven de 50 geen kinderen meer zouden moeten kunnen krijgen. De buurman van mijn ouders verwacht bijna zn 3e kindje, hij is 51. Zijn vrouw 36. Dat zou dus niet mogen? hartstikke fitte en leuke en moderne man.

    Mijn schoonvader is nu 63 en heeft nog een dochter van 2,5. Oud? Ja. Handig? Misschien niet. Moeder is 42 en zij voeden haar in alle oprechte liefde op en het breekt mn hart als ik ze nu zie en zou denken dat dit dus niet mogelijk geweest zou zijn als deze "regeltjes" er echt zouden zijn.

    Ik vind 63 als moeder zijn en alleenstaand ook veel te oud. Maar inderdaad liever dit dan kinderen die niet gewenst zijn bij mensen met de "juiste" leeftijd. Ik hoop dat ze alles goed geregeld heeft voor als ze er niet meer is of eventueel naar een verzorgingstehuis gaat.

    Ik hoop vooral dat alles goed gaat met de kleine Meagan en dat deze hele heisa een beetje is bedaard zodra ze deze dingen gaat begrijpen...
     
  9. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    Suzanne, het zijn niet mijn criteria voor een goede moeder, maar ik wilde met een knipoog aangeven dat ik 63 veels te oud vind.

    Naar dat je moeder al zo jong een kunstgebit had.:(

    Zit trouwens ook telkens te denken aan de donoren van de ei en zaadcel.... wat zouden die ervan denken?
     
  10. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.484
    113
    Mee eens.
    Ze straalt wel van geluk, volgens mij is het kindje erg welkom en geliefd. Hopelijk kunnen ze nog lang van elkaar genieten.
    Mijn keus zou het echter niet zijn.
     

Deel Deze Pagina