over de baarmoeder verwijdering is mijn antwoord: Ligt aan het motief ik heb afgelopen dagen het nieuws niet gezien, maar toen ik dat schreef had ik pas het nieuws gezien en werd gezegd dat ze niet wisten of de babietjes voldragen waren, dus vandaar. Mocht het zo zijn, ik vind haar daad sowieso afschuwelijk. Bah!
wie zegt dat ze ze niet wilde? dat ze ze vermoord heeft (wie weet onder dreiging of een geestelijk iets) of dat de kinderen misschien halfdood geboren zijn, betekend niet dat ze ze niet wilde. Maar zoals ik al schreef, heb de zaak sinds een paar dagen niet meer gevolgd, geen tijd gehad voor het nieuws.
Als ze de kindjes wél wilde dan was ze denk ik wel naar de VK gegaan en dan had ze ook niet zo'n raar draagmoeder/adoptie verhaal opgehangen.
dat is waar. Maar vraag me dan af waarom ze patienten afkafferden als ze haar feliciteerden etc. En gelijk zei dat de kinderen niet van haar waren maarv oor een ander en zij draagmoeder was. Ik vind dan dat het net lijkt of zij haar kinderen niet wilt.
het zou ook kunnen dat ze bedreigd werd door degene die haar zwanger heeft gemaakt en dat kan best iemand anders zijn dan de vriendjes die zij had. Bijvoorbeeld een oom of buurjongen ofzo, en dat ze niet mocht laten blijken dat ze zwanger was. Ben toch ook wel benieuwd hoor waarom iemand zoiets doet.
Ik denk dat haar bloed eigen vader de kinderen heeft verwekt. Dat verklaard ook waarom ze ze op zolder heeft kunnen verbergen. Haar vader wist er immers van.
Ow getver...dat was een optie die nog niet eens bij me op was gekomen! Wel gelijk een goede reden waarom die ouders en nooit mee naar buiten zijn gekomen! Je kan mij namelijk echt niet wijs maken dat die niets wisten!
Maar wie zegt dat alle 4 de baby'tjes van 1 vader zijn.. Ze gaan nu pas onderzoeken wie de vader/vaders van die kindjes zijn.. Ik denk dat dat wijf gewoon helemaal ontspoort is...
Sietske H. 90 dagen langer vast - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland]
ik dacht ook als eerste aan haar eigen vader want hoe kun je als ouders nou niet door hebben dat je kind zwanger is of gaat/is bevallen.. dat geloof ik gewoon niet!!! is ze dan helemaal zelf zonder hulp bevallen??en dat is al die 4x goed gegaan. gaat er bij mij niet in hoor! die ouders weten echt wel meer