Ik ben verzort op frikandel speciaal! Mijn vraag is mag je dit hebben ivb met de uit die een bacterie heeft iets met een l. ( maar de uit zit wel onder een schil zeg maar)
Ja eet smakelijk! En ik moet zeggen dat ik toen ik je titel las, ook wel trek kreeg in een frikandelletje speciaal... hmmmm...
Hihi, zwangerschap kent geen tijden..... Denk dat ik straks maar even langs de snackbar loop.... die frikandel zit nu in mijn hoofd! Haha 8)
*slikt net dr laatste stukje tomaat met mozzerella in* Oh lekker...frikandel speciaal zou er nu ook wel in gaan! Volgens mij heb ik weer n vreetbui Even kijken wat er nog meer in huis is wat ik zo ff op kan eten Maareuh...mag je gewoon hebben...met mate (want extra kilo's zitten er zo aan! )
bij de 1e zwangerschap was ik er verslaafd aan... moest er iedere dag wel ene hebben.. hahaha als mij man dan zei maak je ene uit de fritepan dan wilde k dat niet want die smaakten anders..
Ik heb julie lekker gemaakt zie ik wel Maar ben wel eens bang dat bij een snackbar de mensen eerst in rauwvlees zitten en dan de ui snijden. Gut ik ben verslaafd aan vette troep en nu vooral.
ow.....een frikadelletje, mmm! Wil ik ook. En idd niet uit de frituurpan hier, gewoon van de snackbar....vanmiddag maar es een halen.....(snackbar gaat pas om 4 uur open op maandag !)
oooooooh ikben ook helemaal gek van frikandellen en loempia's hihi ik ken ze wel blijven eten! maar goed zo gezond is da ook weer niet
Jullie schuld! Jullie schuld! Tis jullie schuld.... dat ik nu aan een bordje heeeerlijke versgebakken patat zit ... met een dikke klodder mayonaise! Maar ja, tis 12 uur.... lunchtijd toch? 8)
frikandel speciaal.... voor mijn zwangerschap haast aan verslaafd, nu gedurende de zwangerschap nog geen een op... het idee alleen maakt me al naar... wat kan je lichaam raar doen tijdens een zwangerschap...
hmmm lekker! ik heb een zwak voor frikandellen, broodjes hamburger enzo oh ja en lekkere zoute groentesoep