Ik ben rond 00.00 bevallen, en als ik foto's laat zien van de volgende ochtend denken mensen: euhhh ben je daar net bevallen? Ook vrij fris en fruitig (ook al duurde het 18 uur....) Maar goed, ik neem aan dat toen ze thuis is gekomen, ze ook lekker haar pyama heeft aan gedaan en lekker in bed is gekropen!
Is een stukje van op tv geweest. Een paar uur voordat ze naar buiten kwamen ging de persoonlijk visagiste/kapper van kate naar binnen
Nou ik zag haar op het begin toch nog een beetje waggelen hoor meiden en ze had ook nog een klein schattig buikje en make up doet idd wonderen. Het ligt ook echt aan hoe de bevalling was. Die van mijn zoontje duurde heel lang ook lang geperst. Na de bevalling zag ik eruit als een zombie inclusief bloeduitstortingen op mijn gezicht. De bevalling van mijn dochtertje was easy vergeleken met die eerste. Snel en ook het uitpersen was binnen 15 min al gedaan. Na haar bevalling huppelde ik meteen naar de douche en deed eigenlijk alles weer meteen. Ohja had bij haar ook geen knip of scheur wat ook veeel makkelijker was.
Lijkt me trouwens best lekker om in de kraamweek je eigen mensen te hebben die je even lekker in de watten leggen(massage, schoonheidsbehandeling, pedicure, manicure, kapper...hmmmmm).
Haha, ja ik zat ook al vol verbazing te kijken naar die foto! Ik dacht echt, jemig, ongeveer een etmaal na de geboorte kwam ik net bij op de ic aan duizend slangen en monitors, met spetters bloed tot in m'n haren. Charmant zal anders zijn geweest. Nou is dat niet te vergelijken met haar situatie, maar jee, ze zag er wel goed uit ja! Wel wat moe, en natuurlijk nog een buikje, maar ik zou er zo voor tekenen om er zo stralend bij te lopen een dag na de bevalling .