fris huis!

Discussie in 'De lounge' gestart door djellybelly, 23 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik doe altijd waspoeder ind e stofzuiger die geurbuiltjes voor erin ruiken niet zo heel lekker vind ik verder kan je ook zoekdoek met de was meewassen als je wasverzachter gebruikt en die dan over de verwarming hangen.
    ik ben ook zo een geuren fan en heb hier dus zo een potje met geurende olie staan waaronder je een kaarsje moet laten branden.
     
  2. Zena

    Zena Fanatiek lid

    9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Weet je wat ook lekker is? Een lampe-berger. Dat is een soort van olielamp. Je steekt de lont aan en na een paar minuten blaas je hem uit. De olie wordt door het huis verspreidt. Er zijn veel verschillende geuren. Te koop bij de luxere cadeauwinkels. Kost wel wat, die olie, maar ik zou niet meer zonder willen.
     
  3. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.556
    3.456
    113
    Ik gebruik Chi-Davos pray. Is helemaal natuurlijk. En het huis ruikt geweldig fris. Ik heb een praktijk aan huis en klanten zeggen ook vaak 'ooh, wat ruikt het hier toch lekker schoon en fris'. Geen idee waar het te koop is, ik haal het altijd bij de groothandel. Misschien ook bij natuurwinkels ofzo. Het is maar een klein flesje, maar je doet er lang mee.
     
  4. yofoda

    yofoda Actief lid

    heeft er iemand een tip hoe ik de kattenbak lekker kan laten ruiken ik verschoon hem twee keer in de week maar de lucht blijft hangen

    iemand tips

    groetjes jolanda
     
  5. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    nou meid helemaal mee eens ben ik dus ook beneiuwd naar je hebt van die poeders bij de dierenzaak maar die helpen niet!
     
  6. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb kattenbakvulling die naar zwitsal ruikt! Echt, geen onzin, het ruikt een stuk frisser in de gang!

    Ik weet even niet wat het merk is. Het zijn van die grote zakken, de kleur van de zak is donkerrood en de vulling is klontjes vormend.

    Ik zou graag voor jullie kijken wat het merk is, maar ik heb vandaag de kattenbak verschoond en de lege zak weggegooid! Morgen als ik een nieuwe haal bij de dierenwinkel let ik op het merk!
     
  7. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Gordijnen wassen, dan ruikt alles weer dagenlang fris.
     
  8. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik ben benieuwd!
     
  9. Sheila82

    Sheila82 Niet meer actief

    @Jo79: Ik ben ff aan het zoeken welke spray je precies bedoelt, bedoel je:
    Chi Citrus Mix Air Spray?
    Van dit merk kun je ook veel dingen bij De Tuinen halen. Het spreekt me wel, natuurlijk produkt. Maar weet dus niet of je deze bedoelt.

    Liefs

    Sylvia
     
  10. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.556
    3.456
    113
    Oh, die citrus spray heb ik ook, maar die ruikt meer zoetig. Ook lekker, maar die frisse geur heet Davos air spray. Waarschijnlijk kun je die ook bij De Tuinen kopen. Vind namelijk de meeste luchtverfrissers nogal kunstmatig ruiken/stinken.

    Voor de kattenbak, volgens mij hangt het sterk af van het merk kattenbakkorrels dat je gebruikt. Wij hadden vaak Sivoton (bij de Makro te koop), zit in zo'n doos. Dat nam de geur goed op. Maar goed, helemaal weg krijg je die walmen helaas nooit. Onze kat ging ook altijd gelijk zitten stinken zodra je die bak verschoond had of het avondeten klaar was.
     
  11. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb van die staafjes voor in de stofzuiger , ruikt erg lekker!
    En ik brandt vaak wierrook ( maar dat vinden veel mensen stinken) ..... je heb ook speciale sprays van Febreze voor de huiskamers zo een lekkere zomergeur vindt ik dat.
     
  12. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik doe atijd lekker poetsen met andy lavendel !
    dat ruilkt heerlijk!

    L>sybje
     
  13. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb dit spul vandaag gekocht bij De Tuinen en het is idd erg lekker!
    Dank voor de tip!
     
  14. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :-k Ja, ik héb t.. Zo af en toe schoonmaken doet ook wonderen! 8-[ :-s ;)
     
  15. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Voor wat betreft de kattenbak... volgens mij is het idd heel erg afhankelijk van het soort korrels. Toen we nog die doorsnee grijze korrels hadden, stonk het altijd in huis. Inmiddels hebben we geperste houtkorrels en dat werkt geweldig. Wij kopen zo'n grote zak altijd bij de Boerenbond (in het noorden van het land heet dat volgens mij Welkoop). Ik ga voor geen goud meer over naar een ander merk!

    Groetjes,
    Josien
     
  16. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Wij hebben ook die kattenbak vulling die naar zwitsal ruikt!
    Die is van het merk extreme classic en is heeeeel goed ook het schoonmaken is een makkie je kunt zelfs de plas er zo uitscheppen, want dat worden perfecte bolletjes.

    http://www.uwdierenspeciaalzaak.nl/prod ... 50ed67c3fe

    Deze is het...
     

Deel Deze Pagina