al 9 dagen een verhoogde lh piek

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by esklessebes, Aug 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. esklessebes

esklessebes VIP lid

Mar 23, 2014
    7,063
    3,707
    113
    Goedemorgen,

Zelf kan ik het juiste niet vinden dus vandaar mijn vraag.

13juni had ik een mk (lege vruchtzak)
    25 dagen daarna had ik 1 dag bloedverlies 1 dag zo goed als niet en toen weer 1 dag bloedverlies. Geteld als mn 1e menstruatie.
    23 dagen daarna ruim 4 dagen bloedverlies. Dit was 29juli.
    3 augustus was mijn ovulatie test van cb een o.
    5 tot en met vanmorgen een knipperende smiley dus verhoogde lh piek. Al 9 dagen.

nu lees ik op internet dat er dan waarschijnlijk geen goede ovulatie komt.

maar wat ik nu niet vind is wanneer krijg ik dan een (menstruatie)bloeding? En of kans op een volgende ovulatie.

voor mn mk dacht ik dat ik ook een cyclus oversloeg maar aan de gegevens en grote van de vruchtzak bleek ik toch zwanger. Dit werd toen een mk.

hoop dat mijn verhaal duidelijk is en jullie mij duidelijkheid kunnen geven.

alvast bedankt!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Esklesssebes,

ik kan je er geen duidelijk antwoord op geven helaas. Ik denk wel dat je je ongesteldheid over een weekje mag verwachten, maar zeker weten doe ik het niet. En dat er geen goede ovulatie zou zijn, dat kan inderdaad, maar ook daar weet ik niet van of er wetenschappelijk bewijs voor is. Ik ben toch echt bang dat je niets anders kunt doen dan afwachten.
    Sorry dat ik je niet verder kan helpen.

Groetjes Brigitte

3. esklessebes

esklessebes VIP lid

Mar 23, 2014
    7,063
    3,707
    113
    In ieder geval bedankt voor je reactie

Share This Page