Hier drinken kids : Aanmaak limonade Vruchtensap Melk Yoki drink Wijzelf drinken alleen koffie en thee en savonds n vruchtensap. Nooit hebben wij frisdrank in huis op n verjaardag na. Ook nooit alcohol .
Mijn dochter heeft nooit water of thee gedronken Bad mommy Ze drinkt ranja, meestal pak ik simply, diksap etc. Melk, af en toe chocomelk
Waarom zou iemand dit uit zn dikk duim zuigen..wat heb je eraan. Hier wrdt ook alleen water en kabouterthee/witte thee gedronken..soms smaakjes thee. Zijn voorkeur ligt bij water..nou fijn!
Ik denk et echt om, vooral omdat ik als mondhygiënist helaas veel hele kleintjes met gaatjes zie. Dus wat ie niet kent mist ie niet. Diksap weigert hij pertinent. Mooi meegenomen. Als hij dat wel zou drinken en water zou weigeren weet ik ook niet wat ik zou doen. Gewoon alles met mate, dan maakt het vast niet zoveel uit allemaal
Ik hoop zo dat dit een grapje is. een kind van 3 en 7 kindercola geven? Serieus! Weet je dat het net zo slecht is als gewone cola... Ik hoop zo dat dit een grap is. Zo niet dan mag jij je diep gaan schamen. M. Is twee en krijgt: melk, biologische diksap zonder toegevoegde suikers, water, thee en af en toe crystal clear (zonder prik!!) Maar heel zelden. en heel soms als we uit eten gaan een glas yogi drink. Meer niet! En als hij 3 of 7 is krijgt hij nog dit. Hoog uit een keer een keer een sapje als hij 7 is. Maar geen kinder cola of dat soort onzin. Zeer slecht voor z'n tanden en gezondheid!
En wat betreft perfect doen, iedereen heeft een andere definitie van perfect. Alleen ik hoop toch dat iedereen een kind van 3 en 7 iets met prik geven niet normaal is! Ik wil dat echt niet voor mijn kind En zoals ik net aangaf krijgt M. Heel soms ook yogi. Ook niet goed, maar ik ben van mening als hij dat soort dingen met mate krijgt het geen kwaad kan. En dan blijft het ook nog een feestje. Zal het niet in huis halen. Moet wel zeggen dat M. Op kdv zit waar ze de kids water geven en 1x per dag biologische diksap en 1x thee waardoor hij dit van jongs af aan krijgt en niet beter weet en het echt lekker vindt. Net als groene snacks. Hij lukt bijna alle rauwe groente soorten. Lang leve het kdv!
Oja, aanvulling op mijn vorige bericht: Mijn oudste heeft ook nog nooit priklimonade op (cola, sinas, etc) en dat wil ik voorlopig zo houden ook. Helaas heeft iemand Fristi geïntroduceert, dus als we ergens zijn (terrasje, restaurant, pretpark) dan wil meneer een Fristi. Die krijgt ie van mijn man altijd en van mij 50% van de keren dat ie er om vraagt Verder 's winters af en toe warme chocomel. Hij drinkt vooral ranja (Karvan Cevitam) en dat vind ik erg jammer. Ik blijf water proberen en gelukkig drinkt hij dat wel als hij echt veel dorst heeft. Dat is verre van perfect en ik baal er ook van, maar ik doe mijn best.
Mijn dochter krijgt van mij alleen water. Heeeeel soms heeft ze wel eens pure vruchtensap gehad, van innocent of zo. Maar ik heb het liefst dat ze water drinkt.. Dus ik geef haar nooit wat anders, zelfs geen diksap haha.
Dan zal ik vast een hele ontaarde moeder zijn Ze krijgt hier eigenlijk bijna altijd aanmaak limonade Sochtends kop thee.. savonds beker melk. water drinkt ze alleen als ze hoofdpijn heeft (hebben dr wijs gemaakt dat dat helpt ) Af en toe krijgt ze chocomel, fristi, appelsap en heeeel soms sisi no bubbels op dagjes weg nemen we pakjes roosvicee mee ze is 6
zoals je aangeeft.. JIJ wil dit niet geven aan je kind. dat is JOUW goed recht maar laat JOUW domme reacties verder voor wat het is want je doet net of een ANDER een misdadiger is omdat ie zijn kind weleens frisdrank geeft. JIj doet je kind misschien wel om 10 uur naar bed elke avond en dat vind een ANDER misschien wel weer zeer onverantwoord. doe effe normaal joh met je idiote reacties je moet jezelf diep gaan schamen hier overigens, smorgens nesquick en verder appelsap , wicky of water. slecht he!
Ik hoop dat jouw reactie een grap is? Wie ben jij dan helemaal om te zeggen dat ze zich diep mag gaan schamen? Wat een belachelijke kleinerende en belerende reactie. :x Pfff. En trouwens ze heeft het over siroop
Mens waar maak je je druk om Je doet net alsof ze pure whisky krijgen. Hier krijgen mijn kinderen van 2,5 en 4,5 weleens een glaasje cola of sinas. Nou en?! Jij moet je eens flink gaan schamen om altijd maar een oordeel over een ander te hebben en jezelf boven alles en iedereen vind uitsteken. Als je zo ook in het 'echte' leven bent ben je mooi een zielig figuur, bah!
Moet je wel heel veel rauwe champignons eten voordat t giftig is... Ontopic: mijn zoon krijgt geen frisdrank. Appelsap, diksap, water, melk, thee, soms wat limonade. Keuze genoeg.
Hoezo domme reactie. Iedereen met een goed stel hersenen kan toch begrijpen hoe slecht cola is voor een kind! Of het nou kindercola is of niet. Ik heb het niet over appelsap of wicky. Ja daar zit ook onnodig veel suikers in en je kind heeft dit niet nodig, maar als jij dit je kind wil geven is dat prima. Ik heb het over dingen met prik geven. Uit onderzoek is gebleken dat dit slecht is voor de tanden, je kind een grotere kans heeft op obesitas (60 procent) dat je kind een grotere kans heeft om last te krijgen van nierstenen en een beroerte. En dan heb ik nog maar over een klein deel van de risico's. Dat wil je toch niet voor je kind? Je wilt toch het beste voor je kind? En als je alles met mate doet (dus met mate wisky of sap of diksap of melk) is het geen probleem, maar bewust je kind meer risico laten lopen door prik te laten drinken, zeker niet! En al helemaal niet als het kind maar 3 jaar is! Waar is dit in godsnaam voor nodig?
Oh en wist je trouwens dat in Crystal Clear aloe vera zit. Over slecht gesproken. Als je het dan zo perfect wilt doen, doe het dan goed. Voordat je andere de les gaat lezen.
Voor het eerste jaar enkel (opvolg)melk, slokjes water, thee en slappe aangemaakte diksap. Zoon kreeg ik echt niet aan de water en de thee, heel af en toe wat zoethout thee. dochter lukt beter. Die krijgt max 1 x daags slappe aanmaaklimonade, meestal carvan cevitam of aanmaak zonder suiker en minder zoetstof, verder water, thee en melk. Als we weggaan krijgen ze pakjes roosvicee of appelsap. * Waarom bestaat er geen water in pakjes???? Zal vast veel beter drinken!!* Zoon drinkt helaas slecht water, tegenwoordig vaak max 1 bekertje per dag. Meestal aanmaaklimonade, dezelfde als mn dochter. Zo slap als mogelijk , zeker omdat hij weinig anders drinkt.