Oké dan, we stoppen met de prik en suikers en gaan gewoon over op de whisky Maar wel met mate(n) hè dames!
Noooouuuuuu De oudste mag het wel, maar goed, die is bijna 18 De 2 kleintjes zijn uit logeren, dus helaas voor hun
Miss perfect moet zich vooral bezig houden met goedkope Duplo treinen en zich niet bemoeien met de opvoeding van een ander.
Wat zijn we elkaar toch weer lekker aan het veroordelen... On topic: ik geef mijn zoontje water en diksap en soms een verdund supersapje. Tjee blieft ie niet en verder vindt hij het ook super interessant om uit mama's glas te drinken. Dus af en toe een slokje sap hier en daar.
Hier voor 80% water en voor de rest aangevuld met amandelmelk, vers geperst fruit/groentensap en kruidenthee. Dochter is dol op af en toe een paar slokjes koffie. Als we op reis zijn in NL bvb krijgen ze ook wel iets als Fristi of Chocomel. Frisdrank nooit maar dat hebben we zelf ook alleen voor gasten in huis.
Ik heb Tim net een red bull gegeven. Hij viel bijna om van de slaap...dus dan mag ie van mij een blikje