Wie is er ook op tegen? Katten en honden worden op een gruwelijke manier geslacht en mishandeld. Ik plaats liever geen foto's.
En om even wat er aan toe te voegen; wordt vee ook niet gestolen en worden die daarvoor gefokt. Ik las gisteren een artikel dat de meeste van deze honden en katten, gewoon gejat worden van families. (Honden dragen halsbanden) omdat dat veel goedkoper is. Ik las ook een artikel dat dorpelingen in China 2 mannen 9 uur lang hadden mishandeld omdat zij de honden van de dorpelingen hadden gejat en gedood. Zelfs de politie had moeite de dorpelingen te kalmeren.
Hoewel ik zelf nooit honden/katten zou eten ben ik er niet op tegen dat er mensen zijn die dat wel doen. We eten alles, varken, koe, schaap, konijn, duif en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar wat mij wel tegen staat ik de gruwlijkheid van dat festival. Verschrikkelijke beelden en foto's heb ik gezien waar mijn maag echt van om draait.
Vee wordt in de bio-industrie toch ook wel onder schrijnende en erbarmelijke omstandigheden gehouden en gedood hoor. Had een tijd terug een filmpje gezien die de wantoestanden van de bio-industrie aan de kaak stelt, en vond het eigenlijk toch wel schokkend hoe normaal zulks geacht wordt hier in het westen.
Ben ik zeker met je eens! Vooral de kistkalveren,varkens die nooit buiten mogen,koeien die ze tegenwoordig binnen willen houden. En dan vooral de transporten naar Nederland waarbij de dieren geslagen worden als ze niet snel genoeg de vrachtwagen in lopen. Ik vind alles wat dierenmishandeling betreft verschrikkelijk. Maar dat festival vind ik nog net wat erger omdat honden gewoon in kokend water worden gegooid,met een gasbrander levend worden verbrand en katten worden levend gevilt. Ben er gewoon naar van.
Mishandeling is op geen enkele wijze noodzakelijk of goed te praten, dus ook tegen dieren niet. Een dier doden om het te eten kan heel snel en pijnloos, maar dit soort 'festivals' laten duidelijk zien dat men liever wat anders doet.. Heb de petitie ertegen getekend maar zulke zieke gedachtenkronkels stop je niet snel helaas.