Hallo, 'k Heb 2 vragen over FrisFruitje van Nestlé: 1. Hoe kan het eigenlijk dat je FrisFruitje ongeopend op kamertemperatuur maanden kunt bewaren, terwijl er geen conserveringsmiddelen in zitten? 2. Is FrisFruitje nou een toetje of hoort het i.p.v. een potje/vers fruit? Groetjes, Hanna
1. Hoe kan het eigenlijk dat je FrisFruitje ongeopend op kamertemperatuur maanden kunt bewaren, terwijl er geen conserveringsmiddelen in zitten? Dat is bij olvarit toch ook? 2. Is FrisFruitje nou een toetje of hoort het i.p.v. een potje/vers fruit? Fris fruitje is zoals het zegt een fruithapje
Nooit zo over nagedacht dat dat idd. bij Olvarit ook zo is. Ik dacht dat zo'n FrisFruitje wel 'chemische troep' zou moeten zijn. Maar nee dus. Tss, kom ik er nu dus pas achter dat je i.p.v. een potje fruit dus ook wel dit kunt geven... Alleen weet ik nog niet wat goedkoper is.
die bakjes zijn luchtdicht verpakt. er kan dus niets bij komen wat e.e.a. kan verontreinigen. je kunt het inderdaad als fruithapje geven. weet ook niet goed wat goedkoper is, maar ik vond het altijd wel handig als afwisseling.