frisio extra

Discussion in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' started by kimv, Oct 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimv

kimv Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,055
    0
    0
    Goedemorgen,
    Ik heb een baby van bijna 7 weken en geef hem frisio comfort ivm krampjes en ben sinds twee weken frisio extra gaan geven omdat hij toch nog steeds honger had. Nu heb ik in het begin 1 schepje extra 5 scheppen comfort en zo ben ik het op gaan voeren maar ik heb het gevoel dat hoe meer scheppen extra ik geef hoe meer honger hij krijgt ??? Zit nu op 4 scheppen extra en 2 scheppen comfort.
    Hebben jullie nog andere opties hij zit al aan de max van 1 liter voeding en doet een kwartier over de fles.

alvast bedankt,
    kim

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

Sep 1, 2009
    5,654
    0
    0
    Hoi Kim,

Dat klinkt als best veel voeding voor zo'n jonge baby. Het is sowieso belangrijk om niet meer voeding te geven dan op het pak bij het gewicht van je zoontje staat aangegeven.

Het is fijn als je zoontje ongeveer 20 minuten over een voeding kan drinken. Misschien kan je eens een speentje met een kleiner gaatje proberen. Ook kan je ervoor kiezen om Friso Extra 1 volledig te gaan geven, als je zoontje hier geen last van krijgt. Je mag ook tussendoor wat lauwwarm water geven, dat kan ook af en toe helpen. Succes!

Groetjes Linda

Share This Page