Wij hebben zoveel cadeautjes gekregen tijdens de kraamtijd, dat we veel spullen niet gebruikt hebben. Zie mijn album voor o.a. een gloednieuw rompertje, een muts en twee complete pakjes (maat 56 die wij kregen toen ons zoontje al 2 maanden oud was duh ). Ook geven wij ons zoontje geen speentjes, dus ook die zijn nieuw. Hij krijgt de borst, dus de flestas is ook niet nodig geweest. Verder nog: - Boek Kluun, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt 1 keer gelezen - magnetronsterilisator van prenatal - 3 buikbanden, nieuwstaat - positiebadpak, nieuwstaat - en 2 ongebruikte avent wasbare zoogcompressen Van alles staat foto's in mijn album. Doe een leuk bod per artikel of voor de hele bups! Verzendkosten voor de koper, ophalen kan in Voorhout (Zuid-Holland)
Ook aangeboden: - 10 plastic babykledinghangers, samen voor 5 euro - 2 houten donkerblauwe babykledinghangers, samen voor 2 euro - 1 houten lichtblauwe babykledinghanger, 1 euro - 4 lichthouten babykledinghangers, 4 euro - 1 blauw stoffen babykledinghanger, 1 euro - 1 houten babykledinghanger met konijntje, 1 euro foto's volgen nog! excl. verzendkosten.
Voedingskussen mag ook weg, twee hoezen: lime en bruin, zie: http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 26xref%3D1