Friso 2 overgestapt eetdrama

Discussie in 'Voeding' gestart door Monique76, 4 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Hoi,

Mijn dochter Djaydee krijgt sinds een aantal weken Friso 2. En dat is een drama, ze wil gewoon deze melk niet opdrinken, het lijkt wel of ze het gewoon niet lekker vindt, daarnaast komt er na een voeding die ik er gedeeltelijk in krijg ook nog eens melk terug, ik had eerst nog Nutriton erbij en dacht dat het misschien teveel van het goede zou zijn, maar die heb ik nu weggelaten en het probleem is er niet minder van geworden.

Heeft iemand dezelfde ervaring of misschien wat tips, ik ben radeloos.

2. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    Hoe lang krijgt ze nu Friso 2? Wij hebben toen de kleine meid moest overstappen van Friso 1 hypoallergeen naar Friso 2 normaal (dus dubbele overstap!) zo'n twee weken probleempjes gehad. Spugen, wat ze voorheen niet deed en buikkrampjes. Wij hebben wel de voeding gemengd en dan steeds minder Friso 1 erin en uiteindelijk volledig Friso 2. Misschien ff de Friso kindervoeding lijn bellen, kan 24 uur per dag en ze geven tips. Als het goed is duurt het ook maximaal 2 weken voordat de kleine eraan gewend is, zoniet dan overleggen met CB. Mijn advies bel ff met de Friso. Suc6........

3. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Hallo Wuppie,

Ze krijgt nu sinds drie weken Friso 2, eerst had ik die preventief hypo allergeen 1 en toen heb ik van deze ook nummer twee gehad, maar toen ik vernam dat deze versie geen nut heeft vanaf 6 maanden heb ik sinds gisteren de normale. Van te voren nooit geen problemen. Ik denk dat ik maar het cb bel en de frisolijn. Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes Monique76

4. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    ik geloof dat de samenstelling anders is qua eiwitten, die zijn in hypoallergeen kleiner dan in de normale versie en daarom moet het maagdarmgestel van de kleine er erg aan wennen. En jij hebt wat dat betreft dus ook een dubbele stap gezet en dat maakt het zwaarder voor je uk. Hier ging het na twee weken weer helemaal goed, misschien heb je daar wat aan?

Deel Deze Pagina