hallo, ik heb een baby van bijna 5 weken oud...en was begonnen met eigenmerk kruidvat voeding,maar de ook voor hypoallergeen...nu blijkt dat deze voeding uit de handel is gehaald...ivm een nog onbekende oorzaak. wie gebruikte ook deze voeding?en op welke ben je nu over gestapt? ik ben nu sinds vandaag overgestapt op friso comford (eerst nog gemengt met de kruidvat voeding)...geen idee wat dit met haar gaat doen.
Waarom bel je niet gewoon even met de klantenservice (telefoonnummer staat op het pak) om te vragen wat er aan de hand is en wanneer je weer gewoon je pakken kopen kunt?
Wat ik begrepen heb is het niet uit de handel maar er is een nieuwe verpakking , heb er van geprofiteerd 5 oude verpakkingen de helft van de prijs dus dat is niet slecht. Weet nu niet of je het niet meer krijgen kan.? Zoals ik eerder vermelde kwam er een nieuwe verpakking, zal van de weeks eens kijken hier bij kruitvat.
nee mijn zus heeft kruidvat gebeld....en moet zeggen het werd een heel boos telefonisch gesprek. mijn zus vroeg waarom ze er uitgehaald werden...(toevallig stond ze net in het consultatie bureau..en de arts enz wilde dit ook wel weten) ja er was iets mis met 1 pak hiervan...."ja wat dan?"., vroeg mijn zus...ja dat kon ze niet zeggen....maar uit voorzorg werden dus alle verpakkingen eruit gehaald. dus mijn zus vroeg weer...ik geef mijn kind nog steeds deze voeding...dus ik wil weten WAT er mis is....(ondertussen zei dat arts van het cb dat mijn zus door moest vragen) nee dat kon ze niet zeggen.....maar ze kon verzekeren dat het geen kwaad kon voor mijn zus d'r kind....ja vroeg mijn zus..hoe kan u dat verzekeren??? nou als u mijn het nummer van de verpakking geeft dan kijk ik het even na... ja zei mijn zus.....deze verpakking.......en al die 30 verkakkingen die ik al heb opgemaakt?? nou ze bleef stijf d'r mond houden...en m'n zus heeft kwaad opgehangen....met de medeling dat ze geen voeding van kruidvat meer koopt. gelukkig stond ze in het consultatie bureau...en die gaan er nu ook achteraan!!! ben benieuwd....
Vreemd, alleen begrijp ik nu even niet of je het over de forte voeding hebt voor hongerige baby`s of de hyperallergeen van kruitvat. ? Je hebt het in je titel over forte en in het bericht over extra care.!!! Forte heb ik nu 3 pakken nog van lijkt mij raar dat ze dan deze nog wel verkocht hebben ? Mij werdt verteld nieuwe verpakking.? Misschien dat de hyperallergeen eruit gaat ? Vervelend dat je zus zo boos gesprek heeft gehad. Hopelijk kan het cb er wel wat in betekenen nog.
nee het gaat idd op de extra care....de hyperallergeen...dacht eerst dat hij forte heete ,maar was niet zo
Dat heeft je zus dan niet handig aangepakt. Ze belt met een call centre, en die mensen weten ook alleen maar wat ze van hun baas te horen krijgen. Dat er voedsel teruggehaald wordt naar de producent gebeurt met de regelmaat van de klok, en tenzij iets levensbedreigend is vertelt geen enkele fabrikant wat er aan de hand is, vaak weten ze dat zelf niet eens. Maar vaak gaat het om iets kleins, bijvoorbeeld een verkeerde datumopdruk o.i.d. Het heeft dan weinig nut om boos te worden op iemand die er verder ook weinig aan kan doen.
Dan gebruik ik een andere en is het inderdaad zo dat Forte een nieuwe verpakking heeft en mbt de hyperallergeen ikke niet weten.. succes.
Ik heb vanaf het begin de voeding van het kruidvat gebruikt en vanaf het begin is het een drama. Niet leverbaar, niet goed besteld of om andere redenen lege schappen en niemand kon me vertellen hoe of waarom. Ik was er behoorlijk klaar me en ben in overleg met de huisarts begonnen met Nesle. Gaat prima.
Ik heb ook gebeld met Kruidvat omdat ik ook Extra care geef. Ik kreeg als antwoord dat bij de fabrikant een partij niet door de keuring gekomen is en dat daarom alle leveringen (ook die wel door de keuring gekomen zijn) stopgezet zijn. Onbekend is wanneer het weer geleverd wordt. De mevrouw die ik aan de telefoon had adviseerde ons om tijdelijk Nutrilon H.A. te geven. Ze vertelde dat ik dat probleemloos kon doen. Nutricia heeft in het verleden een rechtzaak aangespannen tegen Kruidvat omdat de voeding te veel op elkaar zou lijken, wellicht heeft het daar mee te maken......