traktatie tips

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door renaatje86, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Hallo!

Zoals de titel al zegt kan ik wel wat traktatie tips gebruiken.
    Denk dat het voor meer ouders wel handig is ter inspiratie. Mijn zoontje word 16 oktober 1, hij mag dan voor het eerst zelf een gebakje waar hij mee mag kliederen, heeft iemand tips wat voor gebakje ik dan kan maken waar niet teveel suiker in zit want hij is geen zoetigheid gewend.

Dan mag hij bij de gast ouder trakteren. Er is een jongetje van 2, meisje van 2, meisje van 16 maanden, jongetje van 15maanden die koemelk allergie heeft. Iemand leuke en creatieve ideeën? Ben zelf ook wel handig (in de uitvoering, niet in de ideeën)

Ik zou zeggen plaats al je leuke traktatie en verjaardagstaart tips, is voor iedereen handig en leuk!

Groetjes Renate

2. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oeh! Ik heb een heleboel leuke ideeen, maar allemaal wel met suiker... Koekienonster cupcakes.. Ik ben wel van het taarten maken en zo, dus als he bog meer tips wilt, zeg het maar!

3. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    nou kom maar op zou ik zeggen haha! Het is niet zo dat ik hem geen suiker wil geven maar alser een beter alternatief is dan doe ik dat graag!

4. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    tip 1 fruitspiesjes met minimuffins ertussen
    tip 2 muffins met stevia ipv suiker zoeten en maar weinig gebruiken.
    Tip 3 Als je wat gepureerde rijpe banaan door het beslag doet heb je misschien wel geen suiker meer nodig. gewoon uitproberen.
    tip 4 wb koemelkallergie. kindjes ouder dan 1 jaar mogen meestal wel sojamelk waarmee je dan de cupcake zelf kunt bakken even overleggen met de ouders
    tip 5 geen kant en klaarmix voor cupcakes/muffins gebruiken deze staat stijf van de suiker
    tip 6 muffins kun je met van alles en nog wat versieren

5. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Angrybirds cupcakes, Koekiemonstercupcakes, cupcakes kun je eigenlijk met alles wel bekleden...

Ook kun je cakepops maken, stukjes taart op een stokje.

Vroeger deelde ik altijd sateprikkers met kleine knakworstjes, stukje kaas en augurkje en dat soort dingen uit. Was ook altijd een succes!

Bijgevoegde bestanden:

6. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
  7. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
  8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    op het feestje van mn zoontjes 1e verjaardag, had ik gewoon cadeau pakketjes gemaakt ( gekleurd papier, doorzichtig folie en een strik met bedankt kaartje)

bestond uit allemaal kleine hebbedingetjes van action, zeeman, wibra
    Voor de babies/peutertjes bijv een badeendje, klein kiekeboeboekje, grappig washandje, belleblaas, doosje yoghurt rozijntjes, nijntje koekje, drinkbekertje ( 27 ct action ofzo)
    dit soort dingen...

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
  10. 23Eline

23Eline Actief lid

21 nov 2010
    163
    0
    0
    Leuk gedaan, blike1987

11. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe

Kan ook wel hoor maar ik ben bang dat die zoetheid hem niet goed valt, hij had van mijn pa een hapje slagroomijs gehad en was daarna veel aan het spugen. Maar ga het eens bekijken zie al erg leuke dingen er tussen staan!!

Had zelf ook al aan stevia gedacht en dat idee van die rijpe banaan klinkt ook goed.

Deel Deze Pagina