welke slaapzak

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissSol, 5 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissSol

MissSol Bekend lid

20 dec 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    hoihoi,
    Onze kleine slaapt nu nog in de puckababy mini maar ik wil binnenkort gaan afwennen en hem in een gewone slaapzak leggen. Nu zou ik graag willen weten wat jullie fijne slaapzakken vinden ook voor deze periode in het jaar. Ons ventje heeft het niet snel koud, eerder te warm.
    Ik wil graag overgaan op een slaapzak met stevige lange mouwen zodat hij toch nog een klein beetje beperkt word in bewegen met ze armen.
    Welke slaapzakken zijn aanraders?

2. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Dan zou ik overstappen naar de Puck a bag. Die kan je helemaal aanpassen naar de behoefte van je kleintje omdat het een 4 seizoenen slaapzak is. Hier is het ideaal. Hij slaapt nu in de zomer versie met pyjama en straks gaat hij naar de herfst versie zonder pyjama en als het echt koud is naar de winterversie met de wantjes.

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ik heb er 1 nu van de prenatal, dikke winterslaapzak...
    mn jongste slaapt op een kamer wara geen kachel aanstaat, en op dit moment alleen een korte mouw romper erin...soms een dekentje dubbel tot zn billetjes...

straks als het erg koud ik verwarm ik zn kamer lekker voor en kan hij ngo een pyjama aan..

heb de mouwen er aan trouwens..

van de hema zij ze ook altijd erg fijn

4. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Wij hebben er een van de hema. Een roomwitte met afritsbare mouwen.

Hij heeft hem nu aan zonder mouwen, met een romper en shirt met lange mouwen eronder. Als het kouder word doe ik hem een broek aan, en rits ik de mouwen er aan. Vind het een fijne slaapzak, lekker zacht.

Deel Deze Pagina