Friso Allergy Care, kan het kwaad?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Naduah, 29 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi allemaal!

Omdat we er volledig doorheen zitten en het echt niet meer weten willen we proberen ons zoontje Rune Friso Allergy Care te geven om te kijken of hij KMA zou hebben.

Vorige week dacht het cb aan verborgen reflux, nu dus nog bv (ben aan het afbouwen) en Friso HA + Nutriton. Het leek even wat beter te gaan maar vandaag is het weer helemaal mis. :cry: De complete lijst van klachten die hij vorige week ook had komt weer voorbij

Veel huilen, krampen, uitslag wordt weer erger (nooit helemaal weg geweest, zit op zijn hoofdje: achter op het hoofd, opzij onder de haargrens, voorhoofd en wangetjes), veel windjes, kokhalzen, verstopte neus, niesbuien, traanogen en zijn oortjes lijken wel te stinken. Wat moet ik hier nou mee? Ik weet het niet meer hoor. Met het cb kom ik ook al niet veel verder...

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    als ik jou was zou ik nooit alleen zonder overleg beginnen aan allergy care. mijn dochter heeft erge KMA en heb in overleg met t cb en KA en dieetiste besloten dit te gebruiken. nikita grooiede niet meer in gewicht waardoor we verder zijn gaan zoeken dan alleen reflux en kwam KMA uit. zij had heel erg krampt tot 3 uur na de fles nog huilen van de buikpijn, overstrekken. moeiljk kunnen poepen en ga zo nog maar ff door. als je t vetrouwen niet heb in t cb zou ik al ik jou was de HA bellen en een doorverwijzing vragen naar een KA die kunnen je dan helpen in testen naar KMA

succes ermee

susanne

3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    allergy care van friso is echt achterlijk duur
    als je het wil doen zou ik gewoon Pepti van nutrilon doen. die kan je gewoon kopen in de winkel en allergy care niet en het scheeld ruim 10 euro per pak.
    ik gebruik allergy care en ik krijg het vergoed van me verzekering omdat het resept is uitgeschreven door een KA.

ik wou indd wel eerst ff langs je huisrats gaan en met hem overleggen. dan zou hij eventueel een resept kunnen uitschrijven zodat het vergoed word.

4. pascha

pascha Actief lid

11 aug 2006
    265
    0
    0
    hoi als ik jou was zou ik gewoon naar de dokter gaan en een verwijzing halen voor de kinderarts..en je vooral niet af laten schepen..
    het cb heb ik sowieso niet echt vertrouwen meer in..je voelt zelf echt wel aan of er wat met je kindje aan de hand is..en laat je vooral niks aanpraten door anderen..volg je gevoel..
    schrijf anders alle klachten die je kindje heeft op..voor als je naar de kinderarts gaat..
    als hun allergy care voorschrijven dan krijg je dat vergoedt...
    heb je iets gekregen voor de verborgen reflux zantac ofzo
    kindjes met koemelkallergie hebben vaak de combinatie reflux.

succes

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Je kunt ook friso intensief HA gebruiken!

Maar hoe lang geef je de flesvoeding al?

Deel Deze Pagina