Vandaag was mn zoontje bij de oma gebleven. Daar heeft hij 's middags zijn pap niet willen uitdrinken...normaal eet hij 195cc op en nu was er 20cc uit de fles. Nadien heeft hij pas gevraagd achter voeding om 14.40! Dat was dus geleden van 8u 's morgens... Ik weet de reden hiervoor niet! Hij is niet ziek, lacht veel, brabbelt veel... Daarnet heeft hij om 18.30 zn volgende fles gevraagd. (normaal is dit om 16u...) Je ziet mn schema is helemaal naar de kl*te Slapen gaan doet hij normaal om 21u maar ik zit nu nog maar op 3 voedingen ipv 4!?? Wat zou ik nu het beste doen...hem wat langer wakker houden en dan om 9u zn laatste fles geven??? Weet iemand trouwens waarom hij dit eventueel heeft gedaan? Zoveel tussen gelaten??
Waarom krijgt hij pap? Krijgt hij dit 's ochtends ook? Dan zou ik het veranderen in gewone melk, misschien zit hij te vol van pap? Vind dat ook wel erg vroeg en lijkt me niet nodig?
pap is wanneer je er bambix of iets dergelijks doorheen doet of ben je een belg? want die hebben wel vaker wat woorden die wij NL'ers ander bedoelen haha, Maar ik zou hem om 9 uur gewoon een fles aanbieden, kijken hoeveel hij drinkt en laten slapen!
jaja ik ben een Belg ) Zo zie je maar eh, zo dichtbij maar toch nog een verschil in taal hihi Ik heb een flesje gemaakt en jah, natuurlijk heeft hij het niet gans uit. Ben curieus of hij doorslaapt Toch vraag ik me af waarom hij deze middag niet wou eten...
ik zou me er niet druk om maken. Gebeurd wel vaker dat een baby niet/minder wil drinken. Misschien even geen honger/dorst etc. Gewoon verder gaan met je schema. Je hebt kans dat je zoontje misschien een keer vaker gaat komen om te drinken. Zelf heb je de ene keer ook meer honger/dorst als een andere keer.
ik vind het geweldig hoe jullie praten, ben ook super fan van de pfaffs alleen al om naar ze te luisteren hihi
Wen er maar aan haha. Elke keer als je denkt dat je een fijn schema hebt, dan gooien ze het weer helemaal om Ik zou voor het naar bed gaan nog een flesje aanbieden, dus rond 21:00, dan gaat hij wel iets later naar bed. Of hem naar bed brengen om 21:00 zonder fles, maar dan heb je misschien wel kans dat hij midden in de nacht honger krijgt.
Ik heb m een fles aangeboden een heeft wat gedronken maar niet veel. Hij heeft de nacht doorgeslapen! Manlief heeft buikgriep gehad en er zat ook iets te borrelen bij de kleine...