puckababy

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kissie, 8 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Lars is nog maar een paar daagjes oud maar houdt zichzelf vooral 's avonds wakker met zijn handjes. Wie heeft ervaring met de puckababy en zou dit aanraden?

2. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    ik denk dat het heel persoonlijk is, maar wij hebben de puckababy pas gebruikt na een maand of 3 omdat florian daarvoor erg klein was voor het zakje :D volgens mij is er wel een kleiner maatje, maar wij hebben ervoor gekozen om hem eerst in te bakeren. dat gaf hem meer rust omdat hij daarin meer begrensd lag. de puckababy gaf nog steeds wel veel bewegingsvrijheid. na een paar maanden ging het beter en heb ik florian ook af en toe in de puckababy gelegd.

3. plopje82

plopje82 Actief lid

7 sep 2007
    202
    0
    0
    Wij hebben in het begin inbakerdoeken gebruikt omdat bij de puckababy nog best veel speelruimte was.

4. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Maar er is er toch ook 1 voor 0-3 maanden?

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja, de puckababy piep. Wij hebben die ook gebruikt voor Milan, etn wij zijn erg tevreden. Milan sliep daarvoor echt nauwelijks. Als 'ie dan eindelijk in slaap was gevallen werd 'ie na een minuut of 10 weer wakker van 't gewapper. Met de puckababy sliep 'ie meteen stukken beter. Echt een aanrader vind ik 't!

6. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    en gebruikte je die ook al in de 1e week? En hoe gaat het met afbouwen?

7. arve

arve Actief lid

5 jul 2007
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Hoi

Hier ook een tevreden moeder van een Puckababy...

Heb hem gebruikt vanaf 3 weken en het is echt een uitkomst...eerst de piep 0-3 maanden en daarna de vervolg zak en daar zitten ritsjes in om zo een armpje eruit te leggen om te wennen....bij ons heeft cold turkey geholpen want anders wilde het niet...maar dat is bij iedereen anders...voordeel is dat je deze daarna als een gewoon slaapzakje kan gebruiken.

suc6

8. Linda86

Linda86 VIP lid

^^ Hier precies hetzelfde!

9. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik ben er ook zeer tevreden over. We hebben Sanne eerst "ingebakerd" in een hydrofiele luier. Later hebben we de puckababy mini gebruikt. Sanne sliep stukken beter. Nadat deze te klein was hebben we de Puckabag gebruikt. Sanne slaapt nu in een gewone slaapzak. Dus hier was afbouwen eigenlijk geen probleem.

10. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    hier nog een tevreden klant!
    Ik had em al aangeschaft voor de kleine er was. Gewoon voor mijn gemoedsrust omdat ie in de buik ook al zo ontzettend druk was!
    En vanaf dag 1 er in gelegd en hij slaapt er nu nog in... Hij weet precies dat wanneer zijn zakje aan gaat dat het slaaptijd is. Het heeft hier heel wat wakkere nachten gescheeld!
    Ik zou het aan iedereen aanraden!

11. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb de eerste weken haar straks ingewikkeld in een hydrofiele doek. De puckababy vond ze helemaal niets. Ze had teveel bewegingsruimte en werd heel boos omdat ze haar handjes er niet uit kon krijgen.

Deel Deze Pagina