Hoi hoi, Mijn dochter is echt compleet verkikkerd aan de mini poppetjes die je bij de boodschappen kreeg!! Zijn er mensen die ze in de la hebben liggen? En dan vooral het poppetje (de lappenpop) en het biggetje!! Andere vind ze ook leuk...maar die twee tsjonge...daarmee gaat ze slapen en als ze wakker word huilen als die er niet zijn!!! DIe dingen zijn enorm klein, en ik ben als de dood als ze weg raken........daarom wilde ik er een paar extra. Dus heb je ze liggen en wil je ze weg geven...graaaaag!!! Pb me even of reageer hier dan wil ik de verzendkosten betalen en mijn adres doorgeven indien nodig!! Groetjes, Miranda
Ben je inmiddels al voorzien? Volgens mij hebben wij hier wel 3 of 4 van die biggetjes liggen...zal zo eens in de speelgoedbak duiken als je ze nog zoekt
hebben geen plus hier! dus ik kan geen disco's ruilen.... Ik zoek nog steeds jah! Heb er tot nu toe nog geen die toegezegd heeft....om ze op te sturen. Stuur maar een pb als je ze mocht vinden...en dan kan ik je vergoeden als je wilt!! Zodat je ze op kunt sturen...
Heb dat meisje en het varken nog en nog wat van die poppetjes: dino, paard, Buzz, woody en die meisjes cowboy,pinguin, alien,auto, beer Hoor wel welke je wilt hebben De verzendkosten zijn wel oke