Ik ben opzoek naar een Friso of ander merk bewaarbus voor poedermelk omg Emmen. Wie heeft er nog 1 liggen en doet er niks mee? Friso Smartpack - Friso Kindervoeding
Ik heb er wel 1 liggen (Friso, wel iets anders dan jouw plaatje) en je mag hem gerust hebben, maar ik woon in Tiel EDIT: nooit gebruikt overigens hierzo, mocht je toch interesse hebben
ik in nijmegen, mag hem ook hebben..... heb er zelfs nog een nieuwe. (onze zoon heeft koemelkallergie) dus in de doos.
Ik heb vorig jaar met Friso gebeld en gevraagd of ze nog een oude bus hebben (de blauwe). Heb gezegd dat ik graag 2 wilde ivm verschillende voedingen voor tweeling (was ook echt zo). Heb hem kosteloos opgestuurd gekregen. Misschien een idee?
Ik kan je aanraden om het oude model te zoeken... Die nieuwe was hier niet zo'n succes... de nieuwe heb ik hier ook nog wel, maar ik woon helaas niet in de buurt van Emmen!
Heb de nieuwe versie de witte bij de Kruidvat gehaald. heb de voeding weggegooid want hij kreeg andere voeding. Ben je alsnog goedkoper uit dan verzenden met pakketpost. Box kost 5 euro dacht ik
Friso verzend hem gratis. Vriendin van mij heeft vorige week nog eentje bij ze gevraagd. Wel de oude, blauwe versie maar die schijnt beter te zijn dan de nieuwe.
als t goed is heb ik 2 blauwe liggen kom over 3 weken in drouwen weet niet of dat dichterbij is en zal m,n man vragen of ie nog in emmen komt met de truck. hij komt dr nog wel maar wanneer is de vraag, hij heeft ze nu niet mee dus dan word t w.s volgende week s, je moet ze dan wel even ophalen van het bedrijf waar hij aan het lossen of laden is.