Hoi meiden, ik wil voor de kaartjes /eerste kleertjes/fotoboeken enz enz, al dat soort spulletjes en dingetjes iets van een houten kist of een rieten mand met een deksel met eventueel de naam van ons kleintje erop of iets van voetjes ofsow. Ik vind dit een leuke manier om al die spulletjes te bewaren en voor later om nog eens in te kijken en leuk om later aan zoon/dochter te geven... maar wie weet waar ik zoiets kan vinden? Ben al bij verschillende winkels geweest, maar eigenlijk was niks naar mn zin. Iemand tips voor me? xx sas
Ik heb voor Isabella een oude naaimachine koffer bij de kringloop gevonden en zelf mooi gemaakt met stof et cetera.. Super leuk geworden. Voor de tweede ga ik weer opzoek naar een grote koffer.
Bij de hornbach hebben ze houten kisten met deksel. Deze zijn heel leuk. Evt. kan je ze zelf nog versieren. Ik heb zelf een mand die ik heb gekregen tijdens de kraamperiode. Het was een kraammand. Koop dus nog niet te snel iets. Wie weet krijg je een leuke mand ofzo
Hiervan had ik er een aantal ingeslagen. En heb voor diverse vrienden die een kindje hebben gekregen het afgelopen jaar een geboortedoos gemaakt (geboortekaartje erop geschilderd). Ik moet die voor mezelf nog maken .
Misschien dat ik indd nog ff moet wachten met wat kopen. Was al bij ikea en xenos geweest, daar was niks wat ik wilde. Zal eens op de site van Hornbach kijken, missch is dat wat. Wil gewoon iets anders dan de kaarten enz in een boek te plakken. En wil iets hebben waar je al die herinneringen in kan doen en mooi bij elkaar kan houden. En dan bedoel ik ook weer niet om ALLES te bewaren, maar de dingen als de zwangerschapstest, gekregen kaartjes bij elkaar gebonden met een lint, echo foto's, eerste kleertjes en heb de gordijntjes korter moeten maken dus daar doe ik dan wat van in en heb nog een stukje behang over... gewoon een mooie mand/kist met dat soort herinneringen.... whahah zit helemaal weg te dromen... zijn de hormonen zeker..... xxx ssas
Hoi, Ik ben zelf ook nog op zoek naar een mooie kist om de herinneringen in op te bergen. Hier kan ik je dus niet mee helpen. Ik las dat je nog wat behang en een stuk van de gordijnen over hebt. Hier kan je bijvoorbeeld de kaft van een fotoalbum mee bekleden of van een notitieboekje, waarin je dan allerlei dingen kan bijhouden van de ontwikkelingen van je kindje of leuke anekdotes in kan zetten. Deze albums of schriften zien er erg mooi uit als je ze bekleed met stof of behang. Bovendien heeft niemand anders ze en komen ze uit het babykamertje van je kindje. Leuk idee voor in de bewaarkist.
Wat een super leuk idee hamtaro! Wilde ze er gewoon los indoen, maar zo is het veel leuker! Heel erg bedankt voor de tip! Ben ook op zoek naar een leuk foto album nog, maar eigenlijk zie ik niet zo veel leuks. Maar zo kan ik mn eigen album maken! Wilde dan ook kamertje fotograveren en echo foto's erin doen enz enz. Pff vind die kist nog wel moeilijk te vinden hoor! Het is ook zo lastig omdat je er een bepaald idee bij hebt over hoe hij eruit moet zien/ gaan zien. Ben en klein beetje gestopt met "zoeken" in de hoop dat ik een keer een winkel inga en er zo tegenaan loop hahaha. xxx sas