Hallo, Ik heb een vraagje over de voeding van mijn zoontje van zes weken. Ik ben nu volledig op de friso comfort overgaan (nu tien dagen). Maar nu heeft hij best veel dunne luiers. Kramp heeft hij niet zo heel veel, maar hij heeft wel dat hij een keer of drie op een dag hele dunne luiers heeft en bij het vullen van de luier, dat hij toch wat terugspuugt (waarschijnlijk door de druk die hij zet) Maar nu is mijn vraag, is het normaal dat ze met de comfort zoveel luiers hebben of is het dan beter om te combineren nog met de friso standaar? Zou het ook kunnen zijn dat de ontlasting op een gegeven moment toch dikker wordt omdat zijn darmpjes nu nog moeten wennen? Bedankt voor het antwoorden!
Hoi, Op Friso Comfort is het normaal dat je kindje wat dunnere ontlasting heeft en ook wat vaker op een dag. De ontlasting is te dun als het waterdun is, de luier uitloopt langs de beentjes of meer dan 4-5 keer per dag. Dan kan je Friso Comfort prima mengen met Friso Standaard. Dan heeft de voeding net wat minder sterk effect op de ontlasting. Wanneer er net wat veranderd is in de voeding moeten de darmen hier inderdaad even aan wennen. Dit kan van een paar dagen tot 1-2 weken duren. Groetjes Angélique