Hoi meiden, Ik heb hem ook al even bij de Friso voedingsdeskundige neergezet. We zijn nu sinds woensdag over (doen nog wel 4 schepjes comfort, 2 schepjes van haar oude voeding voor de overstap) en ze krijgt elke dag meer luiers. Vandaag al 4 en ze worden ook dunner. Kan dit van de voeding komen? Wellicht werkt het laxerend? En indien dit zo is, ging dit na een paar weken over? De wasmachine is geduldig hoor...dus het geeft niet , maar het lijkt me ook niet goed als ze teveel dunne luiers krijgt... Ze krijgt al maanden JBPM ivm verborgen reflux, dus daar is ze wel aan gewend. Ze kreeg dit in combinatie met koemelkvrije voeding, maar ze blijkt geen KMA te hebben (provocatietest in zkh heeft dit uitgesloten ) en ik hoor goede verhalen over Friso Comfort. Het is in elk geval veel lekkerder dan de Neocate! Ik proef alles wat ik haar geef, dus ook de melk .
Hey, Friso heeft wel effect op de darmpjes omdat het ook tegen krampjes is maar wij gebruiken het al 5 maand en hebben de lactulose in huis voor de dikke poep. Misschien ook door de overstap?
Ik zou ook zeggen door overstap. Isa heeft het ook een hele tijd gehad en geen diarree door de voeding gehad.
hier ook friscomfort gebruikt, hoe bereid je de voeding? met gekookt water of afgekoeld gekookt water opgewarmt?