Hoii Ik ben sinds 2 weken ongeveer overgestapt naar friso comfort in verband met spugen en krampen. Tegen het spugen werkt het perfect (niet meer dan soms een mondje, waar het voorheen via mond en neus er net zo hard weer uitkwam soms). Mannetje heeft wel soms nog krampen, maar dat is volgens mij te verwijten aan te snel en te gulzig drinken soms. Hij krijgt nu 5x150 cc (hij is nu ongv. 4000gr en 5weken oud), maar hij gaat sinds gister echt om meer vragen. Kan ik nu voorzichtig aan misschien beetje proberen te mengen met standaard. Ben bang dat hij anders teveel binnen gaat krijgen. Bijv. dan ipv van 5 scheppen comfort, 4 en dan 1 standaard. Ben bang dat anders zijn krampjes en 't spugen weer beginnen. En als ik meng, is het dan dunner of net zo dik als voorheen (heb nu een 3 standenspeen van avent). Of kan ik gewoon de 1 speen van avent weer gebruiken dan?? Hij krijgt trouwens ook nog 1x per dag een paar slokken bv (afbouwen), daarna drinkt hij ook nog 150cc leeg. Groetjes, Dnze22, Djaysen* & Dean __________________