Met welk merk beginnen?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door MamaNoor, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vraag me af met welk merk flesvoeding jullie begonnen zijn. Met onze eerste zijn we met Nutrilon begonnen, maar toen ik voor de 1e keer op het cb kwam, zei de mevrouw dat ik best naar Kruidvat-merk mocht overstappen. We hebben dat toen niet gedaan (pas met de opvolgmelk), maar ik vraag me af of ik niet gewoon met Kruidvat kan beginnen, zodat we later niet over hoeven te stappen. Het scheelt namelijk wel een aantal euro's per bus.

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier zitten ze ook aan nutrilon! Dit omdat ze de eerste 2 weken op de kinderafdeling ook nutrilon hebben gekregen, daarna kreeg ik een recept voor nutrilon nenatal (dieetvoeding voor prematuurtjes), nu zijn we langzaam aan het overstappen naar standaard en de ka adviseerde om het voorlopig met nutrilon te doen dus dat doen we dan maar... Zeker omdat ze het goed binnen houden!

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    De samenstelling van Kruidvat en Nutrilon is vrijwel gelijk. Daarom is er ook een rechtszaak over geweest.
    Echt onzin om voor een duur merk te gaan als hetzelfde in een andere verpakking minder kost!

4. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Veel kindjes kunnen last krijgen van krampjes van voeding van de Kruidvat.
    Mijn zoontje zit er eigenlijk al heel lang aan. Ik had tijdens de zwangerschap vloeibare melk van Nutrilon gekocht, want stel dat de borstvoeding niet lukt. Daar was ik nu blij mee, want op een zaterdagavond ben ik begonnen met de fles.

Ik heb toen 1 pak poedermelk van Nutrilon gekocht en daarna ben ik overgestapt op Kruidvat. Daaraan heeft hij moeten wennen, maar dat gaat nu helemaal goed! Ik heb een tevreden mannetje, helemaal geen krampjes,echt nooit...

Let wel, je kindje heeft ongeveer 2 weken nodig om te wennen aan een andere voeding.

Deel Deze Pagina