hey dames, hoelang doen jullie over een bus nutrilon van 0-6 maanden, als je volledig kv geeft. voor een baby van een maand ongeveer.
Hoi, Ik doe een kleine week met 1 bus. Momenteel geef ik 5 voedingen van 150cc water en 5 schepjes... 25 schepjes per dag dus...
net aan geen week (geef 3 flessen van 6 scheppen en 2 flessen van 5 scheppen). De dag dat ik op de nieuwe bus overstap, is dus steeds een dagje eerder.
ik denk dat we op een week gaan uitkomen... hier zo'n 22 schepjes per dag... 4 voedingen van 120 + 4 en 2 van 90 + 3 --> we zijn nog een beetje aan het rommelen met de hoeveelheid. Trouwens wel H.A voeding, maar ik denk dat dat niets uitmaakt
Hier ook een week voor onze zoon van 3 weken oud. Hij krijgt 7x110 CC Moeten dus wel meer klaarmaken (7x135) en gooien dus een beetje weg.
Ik deed er iets langer dan een week mee maar mijn dochter was een kleine drinker (en een kleine baby ) Ik wil hier gelijk trouwens even melden: Als je bussen Nutrilon tegen komt (van het type dat je gebruikt) neem een voorraad mee! Er is een groep Chinezen in Nederland bezig alle bussen op te kopen en door te sturen naar China Dit houd in dat wij zelf een tekort hebben! Eva gebruikt nu Nutrilon opvolg 1 en die zijn gewoon bijna niet meer te krijgen Dus wacht niet te lang met kopen
ik doe ook ongeveer een wek met een bus. En indd goede tip voor de voorraad. Ik heb ook 3bussen stap 1 ingekocht en ook nog 3bussen stap 2 ( wij mogen bijna overstappen) Ik dacht dan kan ik in ieder geval nog vooruit. Zag wel dat ze bij mij in de supermarkt al de nieuwe verpakkingen hadden van sommige nutrilon voedingen.... dus misschien dat nutricia al meer aan het amken is?? Liefs