Nooit bewezen maar ik had dauwworm als baby en mijn oudste heeft vanaf 6 mnd tot ongeveer 13 maanden lichte exzeem in zijn knieholtes gehad maar KMA is nooit uitgezocht en nu krijgt hij alles van zuivel binnen en reageert hier normaal op. Maarja het is nu bij mij het 1 of het ander, dat spugen de hele dag is ook niet fijn natuurlijk. Hij drinkt nu wel makkelijker zijn fles leeg dan van de HA voeding. Morgen is hij 3 weken en dan mag hij max 120 cc dus kijken of hij daar dan tevreden mee is.
Ik had idd ook al zoiets van huh? hij was toch dikker? Maar ik dacht dat het aan mij lag. Als je hem aanmaakt (met gekookt water, maar dat zul je vast doen) en een paar minuutjes laat staan dan dikt hij nog wat in.
Ik heb het vandaag weer een keer geprobeerd om de dr brown flessen te gebruiken... maar hij weigert gewoon die speen!!!! Ik wilde eens kijken of hij nu met die fles (in het begin wilde hij ook zo slecht drinken en toen overgestapt op de difrax s-fles) wat langer zou doen over de fles. Hij drinkt op het moment zijn fles op 10 minuten leeg....echt veeeel te snel. Ik ga toch eens nakijken voor een 123 speen voor op de difrax fles.... want dit is niks zo. iemand ervaring met de difrax s-fles en de comfort voeding????
Ja vind ook dat hij snel drinkt met speen s Eerst dronk hij amper zijn fles leeg met een andere voeding en nu klokt hij hem leeg terwijl de voeding dikker is