Een vroeg sprongentje?

Discussie in 'Voeding' gestart door toet, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Sophie is sinds gister zo van slag,slaapt heel weinig,is super moe,valt zelfs met wandelen,en in de auto niet in slaap...drinkt der flessen niet op,en zet het regelmatig op het krijsen,echt sprongetjes gedrag,ze heeft geen koorts,maar het sprongetje is rond 19 weken,maar dat is ze nog niet...kan het zo zijn dat het sprongentje ook eerder kan komen?

Groetjes,

2. lintjezuur

lintjezuur Actief lid

5 nov 2006
    430
    0
    0
    Ja hoor, dat kan. Ieder kindje gaat in zijn eigen tempo. Sommige sprongetjes zijn goed merkbaar en sommige helemaal niet. Dat is allemaal verschillend. Bij Sven heb ik al de eerste sprongetjes niet zo gezien (of opgemerkt), maar nu (hij is 6 maanden) wel heel duidelijk. Hij drinkt de laatste week 's avonds zijn laatste voeding heel slecht. Heel hard huilen, hij maak zichzelf helemaal moe of hij is al moe. Ik weet het niet precies. Ben eerst een kwartier bezig om hem te kalmeren en dan gaat hij al mopperend drinken.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sprongetje is toch bij 3 maanden?

4. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Ik denk dat Lucas ook een sprongetje heeft, hij is zo anders! Hij is nu 4 maanden en een week. Hij jengelt veel overdag en wil niet meer op zijn rug in de box liggen. Als ik hem op zijn buik leg dan is het goed. Hij werd vanacht ook wakker om 4 uur, met huilen als gevolg. Hij is wel heel erg bezig om om te rollen van rug naar buik, maar het lukt nog niet helemaal, van buik naar rug lukt wel al heel goed.

Kan hij nu al een sprongetje hebben?

Deel Deze Pagina