Beste Dames, Andy is vandaag precies 9 maanden oud. Volgens het schema van het cb kan er geleidelijk overgegaan worden naar 3 voedingen. Sinds 2 a 3 dagen voordat ze 9 maanden werd,begon ze een beetje te emmeren met haar voeding.Ze spuugde ook overdag veel. En sinds gisteren en vandaag drinkt ze de laatste fles niet meer leeg.60 tot 100 cc laat ze staan. Kan het zijn dat ze die laatste fles niet meer wilt?Ik weet bij god niet meer hoe dat bij de oudste ging,dat is 5 jaar geleden? Ik las hier en daar en ik hoorde ook van moeders(moet aanstaande maandag naar het Cb)dat ze bij de flesvoeding vit D toevoegen?Is dit verstandig? Dit is overigens het schema 8.00 200cc papvoeding 10.00 fruithap 12.30 boterham en wat te drinken 13.30 soepstengel/rijstewafel en wat te drinken 17.00 warme maaltijd en een beetje yoghurt 20.00 200 cc papvoeding.
He, Als je kindje aangeeft dat ze niet meer wil, dan wil ze ook echt niet meer. Kan best dat de fles eraf gaat & over een poosje opeens wel weer wil. Voed gewoon naar wat je kindje wil..
Als ze niet meer wil, dan wil ze niet meer. Ik zou zelf ook geen trek hebben na een warme maaltijd en toetje nog eens een heel "ontbijt" te moeten eten! Misschien kan je, als je toch graag wat wilt geven, er geen pap doorheen doen? Of melk bij de maaltijd geven? Wel was altijd het advies dat als je minder dan 500cc zuivel geeft dat je dan wel vitamine d druppels moet toevoegen. Laatst was ik op het CB voor mn jongste en toen zeiden ze dat dat advies veranderd is en je het sowieso, ook bij volledige FV, moet geven! Maar hier zijn de meningen vls mij nog over verdeeld.