Meiden die ook Friso Comfort gebruiken: Hebben jullie ook het idee dat de voeding ineens dunner is dan voorheen? Het lijkt wel alsof ze het hebben vernieuwd ofzo. Ben ik nu gek of hebben jullie het ook? Gr, Beatrice
Hallo ik gebruikte ook een keer Friso Comfort maar ik ben er metteen mee gestopt. Ik gebruik nu Friso Standaard met Nutrilon Johannesbroodpitmeel voor spugende baby's. Ik had Friso Comfort gebruikt omdat mijn dochter heel erg spuugt. het heeft geen zin om het te gebruiken omdat ze daardoor nog steeds spuugt. Ik heb een paar soorten melk in de prullenbak. Ik gebruik altijd Frisco standaard alleen deze week zeiden ze bij de CB dat ik Nutrilon A.R moet gebruiken alleen ik ben vandaag gestopt omdat moeilijke ontlasting heeft en krampjes Nu gebruik ik weer Friso Standaard. Wat een Ramp al die voeding. Ik vind het ook raar spul Friso Comfort groetjes Fatiha
Haha fatiha, dat is helemaal geen antwoord op de vraag. Helaas hebben wij moeten overstappen op friso intensief HA (friso comfort werkte geweldig voor Tobe, hij spuugt nu ook weer veel meer ook met nutriton) dus ik heb geen idee.
hihi is inderdaad niet echt een antwoord maar je bent wel je verhaal kwijt... Bij Lotte werkte het ook echt super maar sinds ik 2 nieuwe pakken heb lijkt het gewoon iets dunner waardoor Lotte weer meer gaan schrokken. Heel vervelend aangezien het zo goed ging. Maar jij hebt dus ook geen idee... Iemand anders?
Maar ze is niet meer gaan spugen? Want zodra de voeding hier dunner wordt, merk ik dat direct aan zijn spuuggedrag.
Nou heel af en toe komt er nu een mondje uit maar het is niet veel. Ik merk het vooral aan het drinkgedrag. Ze is heel onrustig en verslikt zich snel. Heel apart!
Hoi Hoi, Ik gebruik nu ook al een tijdje friso comfort. En inderdaad de ene keer mengt het beter dan de andere keer. Maar heb eerder het idee dat het per pak verschilt. Volgens mij hebben ze niets veranderd...ik heb af en toe ook het idee dat hij van kleur verschilt het ene pak is veel geler van kleur dan het andere en daar reageert hij dan ook altijd meer op...is dat jou ook opgevallen??? Groetjes Lysanne
Ja dat klopt! Nu is de voeding ook geler dan de vorige keer. Heel vaag! Maar heb jij dan ook dat het dunner lijkt?
Ja het lijkt dan dunner , het is dan ook dunner volgend mij Heb de ene keer ook veel meer klontjes erin dan de andere keer. Misschien komt het door de hoeveelheid johannesbroodpitzetmeel wat er in zit of dat dat niet goed gemengd zit in het pak? Ik weet het niet. Ik zal friso eens mailen misschien hebben hun een antwoord? Groetjes Lysanne
Hahha...ik dacht dat ik 'gek' werd maar jij hebt het ook gemerkt...heb het nog even gecheckt bij manlief en toen die er even over na dacht vond hij dat eigenlijk ook wel ja...raar hoor! Eerder moest ik echt schepje voor schepje goed/rustig roeren ivm klontjes en nu hup dr in, paar keer roeren en klaar!! Ben benieuwd wat Friso terug mailt?!
Hier ook een friso comfort gebruiker, het lijkt inderdaad dunner nu je het zegt ja! Maar ik dacht dat het aan de opvolgmelk lag, want mijn zoon krijgt nu Friso comfort 2. In ieder geval, deed ie eerst netjes 15 -20 minuutjes over een fles, als ik nu niet oppas is ie nu binnen 10 minuten leeg!!!
Oh maar trouwens, ik heb datzelfde gevoel ook bij nutriton! Het mengt echt vele malen beter dan friso comfort, terwijl het beide dikmakende voedingen zijn zeg maar. Misschien dat friso inderdaad wat heeft aangepast zodat het wat minder klontert?
Heey! Friso extra is oowk veranderd.. hij is niet meer geel en mengt veel beter... had eerst het gevoel dat ik standaard had verkocht maar het is toch echt friso extra...
ik heb het ook gemerkt. ik gebruik al vanaf het begin friso comfort. zit nu aan comfort 2 en idd is die dunner als eerst. Vreemd zeg.
Ik ben dus niet gek! Maar nu drinkt Lotte de fles in 8 minuten leeg... Dat is wel erg snel! Ze heeft er niet echt last van maar het is wel rap en af en toe verslikt ze zich daardoor. Ik gebruik dr browns flessen en die hebben geen 123 spenen grrrrr
Mss een maatje kleiner nemen en als de comfort daar niet doorheen komt, het gaatje ietsiepietsie groter maken met een naald oid..123 spenen zijn ook niet zo fijn, gaat vaak nog sneller dan je huidige speen..
Ik gebruik Friso Comfort 2 en die is echt veel dunner dan voorheen vind ik. Inderdaad wat al gezegd werd, het klontert bijna niet meer.. Voorheen schudde ik me een ongeluk en moest ik nog 3 x met een vork erdoor. Nu is het zo erin gieten en schudden klaar.. Mijn zoontje dronk voorheen echt wel 20/25 min met een S speen van Difrax iets doorgeprikt. Tegenwoordig drinkt hij de Friso Comfort zo in 8 min leeg met dezelfde speen.. Heeft er iemand al gemaild naar Friso en een antwoord gehad?
Hoi Ik gebruik ook friso comfort en het valt mij ook op dat hij dunner is dan normaal. Me zoontje spuugd nu ook wat meer dan voorheen. Is er al iemand die contact heeft gehad met Friso? Groetjes Brien