Heey Liam krijgt nutrilon pepti en 1 schepje nutriton erdoor tegen het spugen, nou wil hij alleen de speen niet meer pakken die we altijd hebben gehad namelijk de dodie 123 speen.. zelfs op 3 gaat het voor hem nog te langzaam met drinken.. nou raade het cb een papspeen aan alleen moet ik een andere fles hebben waar deze voor is.. de aventfles wil hij helemaal niet pakken.. welke fles gebruiken jullie met papspeen en bevalt goed? Groetjuhs Nicole en Liam
Wij gebruiken wel de Avent-fles en Noelle krijgt ook nutriton door de melk. De papspeen (123-speen) van Avent drinkt echter zelfs met nutrix-pap erdoor veel te snel. Hier krijgt Noelle dus momenteel zelfs het rijstebloem-papje van friso en nutriton door haar melk en dat drinkt ze met een gewone Avent-speen met 2 gaatjes. Frieda
ik had hetzelfde met de Dodie 123 speen, maar tadaaa ja hebt dus ook een papspeen van de Dodie!!!!!!!!!!!!!!!!! en het is wel zo fijn dezelfde achtige speen te gebruiken....nu gaat het weer superrrrr goed
Hier ook difrax maar die Sfles komt bij mij de deur niet meer in. Vreselijk , of lekken en anders gelijk vacuum trekken. Maar mischien kan ik gewoon niet met die overweg. Kan ook zijn he? Maar je kunt de Dodie spenen zelf het gat ook groter maken. Een stevige stopnaald verhitten tot hij roodgloeiend is en dan er in drukken. Even onder de kraan houden terwijl de speld er in zit. Anders kan het zijn dat de speen weer in de oude vorm terug schiet. Zo doe ik het namelijk ook omdat de 123spenen wat langer zijn drinkt mijn zoon daar gemakkelijker door in verband met nogal een hoog gehemelte. Sucses Janna
De aventflessen met de 3 standen speen. Ze krijgt bij ons de nutrilon ar voeding met een schep rijstebloem erdoor, dus dikkige melk. Dat werkt bij ons heel goed. Maar zoals je zelf schrijft wil hij de aventfles niet pakken. Lastig hoor.
Wij gebruiken de dr Brown fles. Wij geven ook nutriton. Wij gebruiken speen 2 en voor de pap, de y speen. Werkt heel erg goed. Dr brown tevens tegen lucht. gr Karin
Hier de B-free fles. Jenthe krijgt 3 schepjes nutriton en drink met speen nr 1. Jaja ze zuigt er flink aan en hoef echt geen grotere speen te proberen want dan is die fles binnen tien minuten leeg, haha.
Hier ook aan het rommelen met spenen. Wij geven Friso met Nutriton. Wij hebben Avent 123 gaat inderdaad veelte snel. Speen nr. 3 gaat ook te snel en speen nr. 2 gaat te langzaam. Nu toch maar nr. 2 met wat minder Nutritron er in grrrrr.
Ik heb de difrax gehaald met de m speen en dit werkt perfect! hij drinkt nu de fles rustig leeg in een kwartier.. met de dodie 123 speen deed hij hier een half uur over en dan had hij hem nog niet leeg... alleen heeft deze fles veel last van lucht... ben er nog niet achter hoe ik dat eruit krijg.. dank jullie wel voor alle reacties!