Ze zijn zo schattig! Ik wil er een kado geven. Maar is dit wel handig? Ik hoorde ook laatst over speciale zwemluiers(?)
hoii ze zijn idd schattig mijn dochtertje doe k wel zwemluiers aan maar met een badpakje erover heen zoo schattig
zonder luier durf k het nog niet zo goed ben altijd bang daty ze dan gaat poepen en dan schaam k me doooood
Je kan bij Prenatal speciale zwembroekjes kopen waar een speciale laag in zit. Je maakt hem hetzelfde vast als een luier. En dan hoeft er geen zwemluier onder. Ik doe Britt trouwens gewoon een zwembroekje aan want een badpakje is zo koud vind ik als ze eruit komt. Dat blijft toch wat langer nat.
harstikke leuk cadeau Yeline had ook een zwempakje gekregen als kraamcadeau. Ik gebruik gewone zwemluiers eronder omdat mevrouw poept in het zwembad (is me al vaak gebeurt gelukkig had ze de zwemluiers om). Zwempakje vind ik persoonlijk ook mooier staan bij meisjes ipv broekje.
lastig met aandoen(vond ik)hij bleef nooit goed liggen met aandoen. En het schuurde een beetje bij haar liezen.
Als ik het goed begrijp gaat er bij die broekjes van het Kruidvat geen zwemluier onder, en onder een 'normale' zwembroek of badpak wel?!?!?!
bij zo'n heel kleintje vindt ik een badpakje niks het is wel mooier maar aan en uitdoen een drama dus hier nmog een broekje en ik ben trouwens nog nergen maatje 50/56 in badpak tegen gekomen wel vanaf 62 maar dat is hier nog te groot.
ja precies dat ook! Maar naar mijn idee is een zwemluier echt niet nodig hoor. Zit alleen maar in de weg. Een zwembroekje vind ik het allerhandigst!