ons mannetje blijft erg hongerig, daarom willen we over op friso extra 1, maar ik vraag me af met wat voor speen dat het handigste is? we gebruiken nu friso comfort1 vanwege spugen en dat is dusdanig dik dat we zelf gaatjes moeten prikken in spenen, wat enorm aanklooien is. is friso extra1 ook dikker vanwege de rijstzetmeel? wat voor speen gebruiken jullie daarvoor?
wij gebruiken ook friso comfort, ik weet niet of die voeding dikker is, anders heb je al op de friso site gekeken? misschien staat het daar wel in. maar ik gebruik nu de flessen van difrax met s en m spenen. die s krijgt mijn zoontje het wel door (hij drinkt heel gulzig en een avent 1 heeft hij in twee minuten leeg , avent werkt met meerdere gaatjes en difrax heeft bij m een wat groter gaatje, werkt hier goed, en als hij te snel drinkt draai ik de bodem wat strakker en als hij te langszaam drinkt wat losser, zo kun je de snelheid ook nog eens bepalen. ik heb alles van avent (mijn dochter deed het er heel goed bij, vandaar dat ik direct voor dit merk gekozen had) nu in de kast liggen (tja zonde) maar difrax blijf ik nu bij. succes, hoop dat je er uit komt, het blijft een gemier hoor met het vinden van de juiste speen, elk kindje verschilt qua drinken, daar ben ik wel achter.
beyza krijgt ook friso 1 extra en wij gebruiken de aventspeen met 2 gaatjes. In het begin hebben we met 1 gaatje gebruikt en dat gaf geen problemen maar omdat ze nu ouder is hebben we de nummer 2.