mijn zoontje krijgt nu al een aantal weken de extra van friso maar nu was ik onverwachts langer van huis weg en had geen voeding meer bij me maar waar ik was heeft ook een baby en gebruikt de friso normaal. nu heb ik hem daar een flesje van gegeven en niks aan het handje dronk hem lekker op het gemakje leeg en reageerde net als op zijn andere flesjes. is het nu zo dat het kan veranderen dat zijn behoefte veranderd? hij drinkt niet altijd zijn flesjes leeg sinds 2 dagen laat hij sons wat staan zo tussen de 20 en 40 cc. maar van de 5 flesjes drinkt ie er 3 helemaal leeg en wordt soms wel boos als deze leeg zijn geef hem zijn fopspeentje en het is weer goed. kan dit veranderen? sind een dag of 2 heeft hij ook dunne ontlasting eerst was het hard en smeuig en nu is het echt dun heb niet het idee dat ie last van zijn darmpjes ofzo heeft het. hij is een beetje verkouden maar verder niks anders als anders moet/kan ik hier iets aan doen. de voeding die die krijgt is ook niet veranderd dit krijgt ie al een week of 2 a 3 hetzelfde. bedankt alvast voor je antwoord.
Hallo, Dat Rene een keer tussendoor friso normaal heeft gedronken maakt niets uit. Het lijkt mij sterk dat hij daar op zou reageren. Dat hij zo nu en dan wat rest is ook niet erg. Ontlasting verandert best vaak van structuur. Zolang Rene er geen last van heeft en voldoende vocht binnen krijgt is er niets aan de hand. Ik zou zeggen lekker doorgaan zo. Ilja
hij heeft dus die dunne ontlasting en drinkt redelijk zijn flesjes leeg tegen dat ie ze eerst als een gek leeg dronk en begon te gillen dat ie leeg was. maar als je eenmaal extra geeft blijft dit dan altijd zo of kan het zijn dat de hongerigheid minder wordt dus zeg maar weer (beter) terug zou kunnen gaan naar de normale voeding? en zijn ontlasting ruikt ook zuur komt dit wel vaker voor? wat kan dit betekenen
Friso extra geeft een meer verzadigd gevoel voor Rene dan Friso normaal. Friso extra is wel goed te combineren met friso normaal. Je zou eens kunnen proberen om een flesje normaal tussendoor te geven en kijken hoe Rene gaat reageren. Wat betreft de ontlasting zou ik het nog even aankijken. Ilja
heb van de week een keer een flesje gewone frisio gegeven en hier reageerde hij goed op ging niet huilen dat ie meer wilde ofzo was gewoon tevreden. kan ik proberen zeg maar 2 of 3 flesjes normaal te geven en bijvoorbeeld s avonds en smorgens de extra of is het beter om 1 soort voeding te houden?