Friso Extra

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door lvh85, 1 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lvh85

lvh85 Actief lid

6 apr 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb misschien wel hele stomme vragen.
    Sinds vandaag zijn we begonnen met friso extra+friso standaard. 6 Flesjes per dag, ze is nu 1 maand oud en weegt 4770 gram. De Friso Extra zijn we gaan gebruiken op advies van het CB omdat we hebben aangegeven dat ze echt heel gulzig drinkt en het lijkt alsof ze honger blijft houden.

Maar dan nu mijn vragen.
    1) In de bereiding van Friso Extra moet je de helft van het water koken en dan je poeder oplossen, de fles schudden en dan aanvullen met koud water. Wij hebben de Dr Browns fles en als ik daarmee moet schudden dan spuit de melk eruit. Hoe kan ik dit het beste oplossen?

2) Aangezien voor de bereiding van Friso Extra kokend water nodig is, vraag ik me af hoe ik dit het beste kan doen als ik een dagje zou gaan winkelen, aangezien ik dan niet direct kokend water bij de hand heb.

Gr

2. Nestle

Nestle Fanatiek lid

30 dec 2012
    1.094
    1
    0
    Beste lvh85,

Bij de meeste flesjes gebeurt dit, dit ligt niet aan het Dr.Brown flesje. Zit er geen dop bij het Dr.Brown flesje? Anders is de enige mogelijkheid om het speentje goed dicht te knijpen bij het schudden van het flesje.

Mocht je op pad zijn, dan kun je bij een horeca gelegenheid om gekookt water vragen voor een flesje te maken. Dit is vaak geen enkel probleem.

Groet,
    Anne

Deel Deze Pagina