Friso HA ander schepje en structuur..

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Ellenore, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hoi dames, even een korte vraag.

We hebben laatst een nieuwe doos Friso 1 HA gekocht en tot mijn verbazing zat er een heel ander schepje in. Een gele. Hij leek wat groot, dus ik heb ze vergeleken en de inhoud is inderdaad meer. Ik heb dit schepje maar weggelegd, want dan zou onze zoon meer voeding krijgen.

Ook vind ik de voeding er anders uitzien. HA is vaak wat fijntjes qua structuur en nu hebben we voeding wat me doet denken aan voeding wat een beetje nat is geworden. Korreliger en dikker??
    Is dit te vaag?

In ieder geval, herkennen jullie dit? Onze zoon reageert niet anders op de voeding gelukkig, maar ik twijfel wel of de juiste voeding in de juiste doos zit.

Groetjes Ellenore

2. misa

misa Niet meer actief

Mmm, dat is wel vreemd! Klinkt ook heel erg anders! Ik zou wat bewaren en naar friso mailen of bellen. :)

3. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hoi Jois, dank voor je bericht!

Ik ben best onnozel geloof ik. Toen ik na jouw reactie op de website van Friso zat om een mail te versturen, zag ik pas na het versturen dat er een nieuwsbericht was over het nieuwe receptuur van Friso HA...
    OOPS!

Dus het gele schepje en structuur is normaal.

:) schaam schaam hihi.

Moderator, dit topic kan dicht :)

4. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Het is inderdaad normaal. Wij zijn namelijk begonnen met de HA 1 en hebben dit 3 weken gegeven. We zijn nu overgestapt naar standaard 1.

De HA is wat geler van kleur en grover.

Denk je er wel om dat je niet zomaar kan overstappen naar een andere voeding? Je moet het af/opbouwen. Wij zijn vorige week maandag daarmee begonnen. Elke dag 1 voeding meer vervangen door de nieuwe voeding. Sinds afgelopen maandag krijgt hij nu alleen nog maar standaard 1.

Deel Deze Pagina