Baby 13 weken drinkt ineens minder.

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door LesleyS, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LesleyS

LesleyS Actief lid

17 jun 2013
    423
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Mijn moppie is vrijdag voor het eerst een hele dag naar kinderopvang geweest en heeft daar niet goed gedronken. Zaterdag tot en met gisteren waren we in ons familiehuisje en ook daar 1 tot 2 flessen niet volledig opgedronken (laat tussen de 30 en 50 cc staan)( krijgt 5 flessen van 150, slaapt al weken de nacht door) Vrijdag maakte ik me niet zo druk, nieuwe omgeving drukte. Maar vanochtend liet ze weer 30 cc staan. Zijn inmiddels thuis in haar eigen veilige omgeving. Ik heb gisteren haar temperatuur opgemeten en die was 37,3, elke verschoonbeurt een plasluier en poept ook meer dan normaal. Normaal 1 keer per dag en nu twee keer. Wat me ook opvalt is dat mijn dochter normaal op de dag bijna niet slaapt en nu sinds vrijdag ook veel beter slaapt. Ik ben hier heel dankbaar voor maar valt me zo op. Normaal drinkt ze al haar flesjes leeg, dit is de eerste keer dat ze het een paar dagen achter elkaar niet doet. Mijn man is relaxed maar begint bij mij nu een beetje te kriebelen. Of nergens voor nodig?

2. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Als ze er zelf geen last van heeft zou ik me er niet druk om maken. De voeding die je geeft is een richtlijn. Het moet er niet in. Zolang ze vrolijk is en goed plast gaat het goed. Volgens mij zit ze nu ook in een sprongetjes periode, wie weet verklaard dat wat.

3. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Dat ligt een beetje aan haar gewicht.. ze hebben minstens 150 cc vocht nodig per kilo. Dus dat kun je even uitrekenen. Misschien anders even wat vaker aanbieden? Als je twijfelt, even het consultatiebureau bellen? Heb het zelf nog niet meegemaakt.

4. LesleyS

LesleyS Actief lid

17 jun 2013
    423
    0
    0
    NULL
    NULL
    OK dus als ze een paar keer per dag iets laat staan is dat geen probleem?

5. Prinsesje2014

Prinsesje2014 Actief lid

12 dec 2013
    411
    1
    18
    Ik zou me er niet te druk om maken gezien ze buiten dat om een vrolijke dame is en lekker slaapt. Pen zolang ze groeit is er niks aan de hand. Kan zo ineens weer anders zijn...

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'flesvoeding'

Deel Deze Pagina