Hoi, ff een vraagje, weet iemand of je friso poeder in combinatie kan gebruiken met die kant en klare pakjes van nutricia? Ik wil toch gaan overstappen op friso, maar je heb van nutricia van die kant en klare pakjes en nu ook voor de nacht en vind het wel super handig voor als je onderweg ben enzo, maar kan je die dan wel samen met friso geven? Ik wil alleen maar overstappen omdat Alyssa dunne ontlasting heeft en nog steeds wat spuugt! niet omdat ze krampjes heeft of huilt of weet ik et wat, ze doet het verder goed op nutricia. Weet iemand dit?
Ik zou niet 2 verschillende merken voeding gaan geven en blijven bij de Nutricia als die bevalt. Als je Friso wil gaan gebruiken dan zou ik andere oplossingen gaan zoeken voor onder weg, zoals gekookt water meenemen en de poeder apart, flesjes spa blauw en poeder meenemen en onderweg opwarmen enz enz. Het is te doen hoor! Wij hebben het ook altijd voor elkaar gekregen
Als je 2 verschillende merken geeft, is de kans groot dat ze juist krampjes krijgt. Dus dat zou ik niet doen. Liefs Maria
dat met dat gekookte water in thermosfles en poeder doe ik al, maar zag die pakjes (sinds kort) liggen en vond het wel handig. Maar hebben ze die krampjes nog steeds dan als je kindje al ouder is, ze is nu 5 maanden en heeft eigelijk nooit echt krampjes gehad!
Nee dan valt het met de krampjes wel mee, als je maar langzaam overgaat op de andere voeding. Overigens is Friso comfort idd goed tegen spugen, maar ook tegen verstopping.. dus als je kindje al dunne ontlasting heeft, zou ik niet overstappen eigenlijk!
Nee, ik zou zeker niet voor de Friso Comfort gaan, maar dan voor de gewone. Ik heb het met beide dochters gegeven en zij kregen allebei 1/2 gewoon en 1/2 comfort. Maar om terug op de eigenlijke vraag te komen.. Als je de kant en klare pakjes van Nutricia wilt geven dan zou ik ook dat merk poedervoeding gebruiken, gewoon om te zorgen dat ze geen last heeft van de ineens andere voeding als je een keer een pakje kant en klare gebruikt.