friso nieuwe verpakking en duurder

Discussie in 'Voeding' gestart door tweety, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Dan hier ook nog maar n x. Bij mij in Bovenkarspel staat nog n ongeopend foie verpakt friso hypoallergeen. Gratis af te halen, stuur n p'b'tje! GRATIS.. :) ;) (niemand wil m maar vind t echt super zonde om t weg te gooien hoor!)
     
  2. karin29

    karin29 Bekend lid

    29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi HOi,
    Zag vanmorgen ook dat friso 2 normaal gewoon 2 euro duurder is geworden terwijl het nog gewoon een oude pak is. Niets aan verandert ook geen dha toegevoegd. Dat kan toch niet als dat de reden is van het duurder maken van de voeding?
    Groetjes Karin
     
  3. Otje

    Otje Fanatiek lid

    10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Belachelijk hoor. Hier is friso 2 (standaard opvolgmelk) verhoogd van 7,09 naar 8,59. Zomaar 1,50 er boven op en ik zie geen verschil hoor. Gewoon 2 x 450 gram, net als voorheen. Lekker dan :confused:
     
  4. Mamavyas

    Mamavyas Fanatiek lid

    22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik heb vandaag een brief van Friso gekregen dat Friso een nieuw jasje heeft :( . Maar er wordt niet vermeld dat ie ook duurder is.

    Ik heb voor me vakantie nog friso 3 kunnen bemachtigen voor de oude prijs. Als ik terug ben van vakantie krijgt Yassir gewoon halfvolle melk.
    In de schappen stond er al "de nieuwe Friso" en idd 2 euro duurder :confused: . Ben ik ff blij dat Yassir gewone melk krijgt na de vakantie.
     
  5. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb voorlopig nog 2 pakken kunnen vinden voor de oude prijs. de volgende pakken zulen wel duurder zijn maar als ik er nog tegen kom neem ik ze mee. de trekpleister had hier 10% korting op de oude verpakking maar ja die was al helemaal uitverkocht natuurlijk.
     
  6. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Zit er eigenlijk veel verschil tussen Friso en Kruidvat?
     
  7. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Dit staat op de site van friso:

    De prijs van Friso Kindervoeding
    De consumentenadviesprijs van Friso Kindervoeding is verhoogd. Reden hiervoor is dat Friso Kindervoeding haar flesvoedingen heeft verbeterd, en naast de vertrouwde voedingsstoffen voor weerstand en ontwikkeling, de bouwstoffen DHA en AA toevoegt. DHA en AA zijn bouwstoffen voor de hersenen. Het zijn ingrediënten waaraan veel onderzoek vooraf is gegaan bij de ontwikkeling ervan. Voor de nieuwe consumentenadviesprijs kun je bellen met onze gratis nummer 0800 022 74 34. Onze voedingskundigen beantwoorden graag al je vragen.


    Iman krijgt Friso Allergy care... Nu krijg ik m wel vergoedt van de verzekering, maar ben benieuwd wat die dan nu gaat kosten (kost nu 32,50 euro per pak)
     
  8. HOi

    ik ben terug terug van vakantie en heb nog 2 pakken. wel post dat het nieuwe verpakking word.niks van prijsverhoging

    Ik heb normaal friso 2 extra. bij etos 7.99 en bij ah 7.59 ofzo.
    heb nog niet gekeken naar nieuwe prijs.

    Hier word het erg weinig gedronken nog. laatste fles moet weg vallen en bij boterham een bekertje opvolg melk.
    wilde de voeding eerst terug brengen en als ik nodig heb nieuwe halen,kan ik dus beter niet doen.lees ik al.

    zal op de prijs gaan letten met boodschappen doen


    groetjes
     
  9. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.366
    1.766
    113
    Prijzen bij de Supercoop zijn nog steeds;

    6,49 voor de Standaard 1
    6,79 voor de Standaard 2
    12,49 voor de HypoAllergeen


    Friso schijnt lichter verteerbaar te zijn in vergelijking met Kruitvat voeding. De voeding van het Kruitvat kun je beter vergelijken met Nutrilon...
     
  10. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb gisteren een nieuw pak gekocht maar wel de 'oude'prijs..?
     
  11. Denk dat bij vele winkels de prijs omhoog gaat als alle oude pakken op zijn, bij schlecker was de friso 1 normaal (die hadden ze al in nieuwe pak) gewoon zelfde prijs als de oude.

    Heb ooit eens overgestapt van friso comfort 2 naar kruidvat comfort 2, maandje geprobeerd maar geen succes, hij begon toch weer flink te spugen.
     
  12. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb een brief van friso gehad waarin stond dat de buitenkant nieuw was, maar ook de samenstelling was veranderd/

    mwah, ik geef nog bv dus wat betrefd prijzen ben ik niet op de hoogte
     

Deel Deze Pagina