Friso, Nutrilon of...

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Mus, 6 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Als eerste voeding (geen BV) heb ik gekozen..

1. Friso

2. Nutrilon van Nutricia

3. Anders..namelijk..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Friso standaar, Friso omdat ze dit de eerste 2 dagen als bijvoeding hebben gekregen.

2. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    friso, alledrie bevalt prima dus waarom anders doen. potjes voeding van friso vind ie ook heel lekker en bevatten de minste suiker.

ik ben er met de oudste mee begonnen op advies van de allergoloog omdat ik zelf veel allergieen heb. toen had je nog niet al die verschillende soorten voeding en firso was volgens hem makkelijker verteerbaar en minder allergie gevoelig dan nutrilon en dan andere merk ( kan ff niet op de naam komen ) we zijn daarmee dus begonnen en dat ging prima. dus heb ik het later bij mijn middelste zoon terug gepakt en dat ging ook goed. dus nu krijgt onze jongste het ook alleen de hypo allergeen variant en wederom geen problemen. ik ben dik tevreden over friso.

3. Skye

Skye Niet meer actief

Hier Friso, omdat dat zelf mijn eerste keus was en ze dat in het ziekenhuis ook gebruikte, dus dat kwam goed uit!

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik moest bijvoeden naast de bv ivm hoog geboorte gewicht en heb toen van die kant en klaarpakjes van Nutrilon gebruikt. Daarmee was de keuze gemaakt.

Deel Deze Pagina